اخبار داغ

اهانت وزیر صهیونیست‌ به شهروندان سه کشور:

مستحق مرگ‌اند

مستحق مرگ‌اند
یکی از وزرای رژیم صهیونیستی ضمن اهانت به شهروندان سه کشور الجزائر، تونس و مغرب، از نقشه این رژیم برای «محو کردن» این سه کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهارات یک وزیر رژیم صهیونیستی علیه شهروندان چند کشور باعث خشم و انزجار شهروندان این کشور و عموم عرب‌ها شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«آیلت شاکد»، وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی اخیرا در اظهارات موهن و نژادپرستانه، شهروندان مغرب، الجزائر و تونس را «جاهل و احمق» خواند که «مستحق مرگ هستند».

,

او این اظهارات را در جریان دیداری که اخیرا با لابی صهیونیستی «کمیته امور عمومی آمریکا-اسرائیل» (آیپک) در واشنگتن داشته، به زبان آورده است.

,

به گفته شبکه تلویزیونی «غزه الآن»، این وزیر صهیونیست اعتراف کرده که رژیم صهیونیستی نقشه‌ای برای نابودی سه‌کشور مذکور در آینده دارد.

,

به گزارش فارس؛ شاکد همچنین شهروندان مغرب عربی را به داشتن نفرت از صهیونست‌ها متهم کرده و گفته است: «به‌زودی با نفرتی که مغرب عربی (کشورهای عربی واقع در غرب جهان عرب) از ما (اسرائیلی‌ها) دارند، با محو شدن آن‌ها از پهنه خاکی با این نفرت مقابله خواهد شد و حتی یکی از آن‌ها نیز زنده نخواهد ماند».

,

شهروندان کشورهای عربی مذکور علیه این اظهارات این وزیر کابینه قبلی «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعتراض کردند و او را «فاشیست» خواندند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه