اخبار داغ

هشدار به مسافران: تا چهارشنبه به مازندران سفر نکنید

هشدار به مسافران: تا چهارشنبه به مازندران سفر نکنید
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به بارش برف و باران در محورهای شریانی استان از مسافران خواست تا بر اساس اعلام هواشناسی، دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری به مازندران سفر نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: از بعدازظهر دوشنبه تا صبح چهارشنبه سامانه بارشی موجود در مازندران تقویت شده و ضمن کاهش دما بر میزان شدت باد و بارش‌ها افزوده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با ابراز اینکه "از عصر پنجشنبه شاهد بارش باران در مازندران بودیم"، افزود: این بارش‌ها تا امروز شنبه ۳۱ فروردین نیز ادامه دارد و بیشترین میزان بارش مربوط به رامسر با ۸۰ میلی‌متر گزارش شده است از امشب تا صبح دوشنبه از شدت بارش‌ها کاسته شده و بارش‌ها به‌صورت پراکنده خواهد بود.

,

قدمی تصریح کرد: از بعدازظهر دوشنبه تا صبح چهارشنبه این سامانه بارشی تقویت شده و ضمن کاهش دما بر میزان شدت باد و بارش‌ها افزوده می‌شود. بارش‌ها در ارتفاعات به‌صورت برف همراه با مه خواهد بود.

,

وی در توصیه به مردم و مسافران خاطرنشان کرد، به‌دلیل ناپایداری هوا مردم از روز دوشنبه تا چهارشنبه از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

,

قدمی با بیان اینکه "در محدوده تونل کندوان در حال حاضر شاهد بارش خفیف برف و سایر مقاطع این محور شاهد بارش باران هستیم"، گفت: سایر محورهای استان به‌دلیل بارش باران شاهد لغزندگی است.

,

مازندران دارای شش محور ترانزیتی هراز، سوادکوه، کندوان، گلوگاه، کیاسر و رامسر است.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه