اخبار داغ

کارشناس هواشناسی هرمزگان:

از سه شنبه تا آخر هفته خلیج فارس مواج است/شناورهای سبک صیادی و تفریحی از تردد دریایی خودداری کنند

از سه شنبه تا آخر هفته خلیج فارس مواج است/شناورهای سبک صیادی و تفریحی از تردد دریایی خودداری کنند
کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: روز سه شنبه به تناوب تا انتهای هفته دریا در مناطق دریایی استان بویژه خلیج فارس با وزش بادهای شدید غربی مواج خواهد بود ،توصیه می شود از تردد شناورهای سبک و صیادی و تفریحی خود داری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سی سی پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طی امروز در سواحل و جزایر خلیج فارس مه صبحگاهی پیش بینی می شود و شرایط دریا جهت تردد های دریایی مساعد است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کارشناس هواشناسی هرمزگان تصریح کرد: از بعدازظهر با عبور موجی از جنوب غرب کشور در برخی نقاط استان از جمله جزایر غربی خلیج فارس و مناطق غربی افزایش ابر و رگبار پراکنده باران و رعد وبرق پیش بینی می شود.

,

سی سی پور افزود: این سامانه بارشی در کل استان فعال نخواهد بود و بارشهای آن به صورت پراکنده پیش بینی می شود  همچنبن در جزایر غربی خلیج فارس طی امروز و فردا افزایش لحظه ای سرعت باد دور از انتظار نیست.

,

وی خاطر نشان کرد: از روز سه شنبه به تناوب تا انتهای هفته دریا در مناطق دریایی استان بویژه خلیج فارس با وزش بادهای شدید غربی مواج خواهد بود ،توصیه می شود از تردد شناورهای سبک و صیادی و تفریحی خود داری شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه