اخبار داغ

آیت الله علم الهدی:

درخواست ظهور باید به یک خواسته جهانی تبدیل شود

درخواست ظهور باید به یک خواسته جهانی تبدیل شود
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: درخواست ظهور باید به یک خواسته جهانی تبدیل شود و ما باید سر و جان بدهیم و با مستکبران و جنایتکاران مبارزه کرده و این خواسته را جهانی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی صبح امروز در اجتماع منتظران ظهور در میدان شهدای مشهد اظهار داشت: ظهور امام زمان(عج) یک حادثه نیست بلکه ظهور ایشان یک فرآیند است و این گونه نیست که تصور کنیم باید حادثه‌ای در عالم رخ دهد و سپس از درگاه خدا بخواهیم این حادثه هر چه زودتر واقع شود. ظهور حضرت بقیه‌الله(عج) یک فرآیند است که از خواسته‌ها شروع می‌شود و آن هم خواسته یک جمع است که مبدل به یک خواسته همگانی جهانی می‌شود و اگر این اتفاق رخ دهد وجود مقدس حضرت ظهور می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: این خواسته باید عرصه تمام کشور قبه الاسلام ما را فرا بگیرد و این خواسته جهانی شود؛ طلوع این خواسته از یک جمع ملی و توسعه جهانی آن، فرآیند ظهور و فرج مولایمان است. اینکه گفته‌اند برای فرج دعا کنید این است که مقدمه دعا، خواسته است و فرج ایشان بستگی به مشیت ذات مقدس پروردگار دارد و زمان تحقق آن مشخص است اما علت تحقق مشیت پروردگار عاملی است که باید به وسیله ما محقق شود و آن توسعه امام زمان‌خواهی جهان است و روز میلاد امام زمان(عج)، جشن و پایکوبی یک ابزاری برای اعلام خواسته است.

,

علم‌الهدی تصریح کرد: به انحاء مختلف این مردم خواسته خود را امروز به درگاه خداوند متعال عرضه می‌کنند و آنچه در نهایت محقق کننده این خواسته‌ها است اشک‌های گرمی است که از چشمان این مرد و زن جاری می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه ما بایستی دقت کنیم این خواسته توسعه پیدا کند تاکید کرد: اینکه من و شما بخواهیم کفایت نمی‌کند؛ اینکه مردم مملکت و منطقه و مستضعفان جهان از خدا طلب کنند و ظهور بخواهند کافی نیست، امام زمان‌خواهی باید در یک شکل جهانی در عالم اجرا شود و دنیا بخواهد امام زمان(عج) بیاید و ما باید سر و جان بدهیم و با مستکبران و جنایتکاران مبارزه کرده و این خواسته را جهانی کنیم.

,

امام جمعه مشهد تصریح کرد: دنیای گرفتار و مستضعف و پریشان در جنگ حوادث را بفهمانیم و درک کنند که دوای درد آنها یک حاکمیت سراسری آسمانی و جهانی است و اگر این خواسته توسعه یابد امام زمان(عج) ظهور می‌کنند و آنچه در تحریک این خواسته موثر است، باز هم عنایت خود امام زمان(عج) است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه