اخبار داغ

یادداشت؛

بی توجهی مسئولین به جاده مرگ تا کی ادامه دارد؟

بی توجهی مسئولین به جاده مرگ تا کی ادامه دارد؟
متاسفانه در حوزه جاده ای و حمل و نقل در کریدور، اصلی ارتباطی شمال و مرکز کشور به جنوب در مسیر اراک به ازنا و بلعکس هر روز شاهد وقوع حادثه دلخراش و تلخی در این مسیر هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،یکی از حداقل حقوق مردم و شهروندان که در منشور حقوق شهروندی، لحاظ  شده حق استفاده از امکانات زیر ساختی مناسب در کشور برای همه اقشار جامعه است و یکی از این مصادیق حق برخورداری از امنیت و آرامش در مسافرتهای جاده ای  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

 متاسفانه،مشاهده می‌شود که در حوزه جاده ای و حمل و نقل در کریدور، اصلی ارتباطی شمال و مرکز کشور به جنوب در مسیر اراک به ازنا و بلعکس پس از تقریبا ده سال از افتتاح این جاده نه تنها هنوز هیچ اقدام ملموسی در برطرف کردن مشکل این جاده انجام نشده بلکه هیچ تصمیم جدی از طرف مسئولین در شهرهای مربوطه صورت نگرفته است و متاسفانه هر روز شاهد وقوع حادثه دلخراش و تلخی در این مسیر هستیم.

,

 

,

مگر نه اینکه وزیر راه و شهرسازی سه بار از مجلس رای اعتماد گرفته، پس سهم خواهی نماینده این دو شهر کجای این رای اعتماد قرار داشته است.

,

 

,

بنده به عنوان عضوی کوچک حمایت از حقوق مردم درشهرستان دورود و استان لرستان از مسئولین مربوطه خواهان پیگیری هر چه سریعتر و بدون وقفه مورد ذکر شده می باشم.

,

 

,

امید است که دیگر شاهد وقوع حوادث ناگوار رانندگی در این محور نباشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه