اخبار داغ

فرمانده سپاه سید الشهدا تهران:

۴۵۰۰ بسته حمایتی بین خانواده‌های سیل زده پلدختر توزیع شد

۴۵۰۰ بسته حمایتی بین خانواده‌های سیل زده پلدختر توزیع شد
فرمانده سپاه سید الشهدا تهران گفت: به مناسبت نیمه شعبان تصمیم بر این شد چهار هزار و 500بسته حمایتی به همراه پتو و سایر اقلام دیگر به مناسبت نیمه شعبان در تمام شهر پلدختر بین خانواده‌های آسیب دیده پخش شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  سردار حسن زاده، فرمانده سپاه سید الشهدا تهران در گفت و گو با سفیر افلاک، اظهار داشت: نیروهای جهادی، مردمی و نیروهای مسلح و تمام نهاد هایی که تلاش و کمک کردند به ویژه خود مردم پلدختر که شهر از گل و لایی تخلیه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود:  چهارهزار و 500بسته حمایتی به همراه پتو و سایر اقلام دیگر به مناسبت نیمه شعبان در تمام شهر پلدختر بین خانواده‌های آسیب دیده پخش شود.

,

 

,

فرمانده سپاه سید الشهدا تهران بیان کرد: بسته های حمایتی با اهدای گل توسط جهادگران، پاسداران و روحانیت با یک شبکه توزیع منظم و منسجم در بلوک بندی  و 8 منطقه ای که دچار مشکل شدند منزل به منزل آغاز شد و تا پایان امروز توزیع می شود.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه در گام بعدی سه هزار و 500 خانوار روستاهای پلدختر بسته های حمایتی توزیع می شود، عنوان کرد: امیدواریم در آینده نه چندان دور لوازم منزل تهیه و بین مردم پلدختر توزیع شود.

,

 

,

حسن زاده با بیان اینکه امیدواریم هر چه زودتر شرایط زندگی مردم پلدختر عادی شود،گفت: بخشی از مسکن ها آسیب دیده و بخشی تخریب شود ان شالله مسئولان به  روند ارزیابی و پیگیری سرعت بخشند.

,

 

,

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران وبسیج مستضعفان در طرح جهاد همبستگی ملی اعلام آمادگی کردیم در این راستای مرمت و بازسازی کمک کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه