اخبار داغ

در جشن میلاد امام زمان (عج) در یاسوج مطرح شد؛

فرج واقعی بشر در یاری راه و هدف امام زمان (عج) است/سبز پوشان سپاه با اقتدا به همین مکتب توانستند در مقابل جهانخواران ایستادگی کنند+تصاویر

فرج واقعی بشر در یاری راه و هدف امام زمان (عج) است/سبز پوشان سپاه با اقتدا به همین مکتب توانستند در مقابل جهانخواران ایستادگی کنند+تصاویر
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری: امروز سبز پوشان سپاه با اقتدا به همین مکتب توانستند در مقابل جهانخوارانی نظیر آمریکا ایستادگی کنند، امروز سپاهیان از هیچ‌گروهی ترسی به خود راه نمیدهند، امروز ملت ایران ثابت کردند با وجود مشکلات حامی ولایت خواهند بود ودست از ولایت برنخواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ مراسم جشنی به مناسبت ولادت امام مهدی (عج) در مصلی شهر یاسوج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

 

,

در ابتدای این مراسم نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دعا برای فرج سبب گشایش و آسانی خواهد شد و انسانی که دعای خود را برای  فرج امام عصر (عج) قرار داده انسانی پاک و صالح خواهد بود.

,

 

,

آیت الله ملک حسینی بیان کرد: دوران تاخیر و غیبت زندگی و دنیا را سخت تر می کند و آن بزرگواران از جمله حضرت ولی عصر (عج) گفته اند فرج و گشایش شما ما هستیم و بشر هنگامی به فرج واقعی خواهد رسید  که در راه امام و برای امام باشد.

,

 

,
, ,

وی خطاب به حضرت ولی عصر (عج) گفت: ای امام عصر (عج) آمده ایم تا فرج و گشایش شما را بخواهیم‌ و بگوییم سختی و بیداد دشمنان کافی  است خشم و خشونت و فساد در دنیا را فراگرفته است و ظهور شما را از خدا می خواهیم.

,

 

,

 

,

در ادامه این مراسم نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خداوند را شاکر هستم که عیدی خود را  از دست آقا امام زمان (عج) گرفتم  تا در محضر شما مردم یاسوج باشم، اولین بار که یاسوج بودیم در زمان مرحوم آیت الله ملک حسینی (ره) بود و ان بزرگوار ارادت زیادی به اهل بیت پیامبر (ص) داشت. 

,

 

,

آیت الله فرحانی اظهار کرد: در این شب  دو اتفاق مهم افتاده است سال ۲۵۵ قمری، فردی نقل می کند محضر آقا امام حسن عسکری بودم و قصد رفتن داشتم ولی آقا به من گفت امشب موعود متولد خواهد شد، و خواست خداوند متعال است که آن امام مشخصاتی در قبل از تولد نداشته باشد، و نزدیک صبح آن حضرت متولد شد.

,

 

,

 

,

وی بیان کرد: اگر می خواهید فرزندان شما خواهران همانند علمای بزرگی همچون ایت الله ملک حسینی باشد مسائل شرعی را رعایت کنید.

,

 

,

 

,

آیت الله فرحانی گفت: در  برخی از روایت نیمه شعبان شب قدر نامیده شده است، در این شب ها خیلی از افراد شب زنده داری کردند و در این شب خداوند متعال پاداش بندگان خود را خواهد داد.

,

 

,

 

,

وی افزود: باید برای معرفت به خدا و امام زمان (عج) ان امام را شناخت و از گناه پرهیز کرد و تقوا پیشه کرد.

,

 

,

فرحانی ادامه داد: سه ماه رجب، شعبان و رمضان بهترین ماه ها بوده  که وسیله تقرب به خدا و کسب حیات طیبه پروردگار است.

,

 

,
, ,

وی بیان کرد: در شب ۲۳ ماه رمضان در آسمان ندایی خواد آمد که امام زمان عج ظهور خواهد کرد، و ان روز عاشورا خواهد بود یعنی روز امام حسین (ع) بوده، و امام عصر بر دیوار کعبه تکیه خواهد کرد، و خود را معرفی خواهد کرد و همه کسانی که محبت حسین را در دل داشته باشند ندای او را لبیک خواهند گفت.

,

 

,

 

,

آیت الله فرحانی اظهار کرد: آیه ای در قرآن وجود دارد که در شان یاران امام زمان (عج) است و با وجود آن آیه باید مکتب سید الشهدا را زنده کرد و می توان گفت امروز سپاه پاسداران با اقتدا به شهدا و مکتب اسلام یاران امام حسین  (ع) هستند،  ان آیه  بیان می کند ای کسانی که ایمان آورده اید اگر از دین خود برگردید خداوند گروهی را خواهند آورد که خداوند آنها را دوست دارد و آنها هم خدا را دوست دارند و ان افراد یاران امام آخر زمان عج هستند.

,

 

,

 

,

وی در پایان بیان کرد: امروز سبز پوشان سپاه با اقتدا به همین مکتب توانستند در مقابل جهانخوارانی نظیر آمریکا ایستادگی کنند، امروز سپاهیان از هیچ‌گروهی ترسی به خود راه نمیدهند، امروز ملت ایران ثابت کردند با وجود مشکلات  حامی ولایت خواهند بود ودست از ولایت برنخواهند داشت.

,

 

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

 

,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
-
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
,
, ,
 
,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
-
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه