اخبار داغ

فرماندار اسبق کهگیلویه؛

عدم تعادل ها یکی از مهم ترین عوامل وضعیت کنونی اقتصاد ایران است

عدم تعادل ها یکی از مهم ترین عوامل وضعیت کنونی اقتصاد ایران است
فرماندار اسبق کهگیلویه در صفحات اجتماعی خود عنوان کرد: ناترازی ها و عدم تعادل ها یکی از مهم ترین عوامل وضعیت کنونی اقتصاد ایران و درگیرشدنش درمشکلات مختلف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام، ابراهیم جعفری فرماندار اسبق کهگیلویه عنوان کرد: ناترازی ها و عدم تعادل ها یکی از مهم ترین عوامل وضعیت کنونی اقتصاد ایران و درگیرشدنش درمشکلات مختلف است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,
 
,
 
,
وی افزود:اگر بخواهیم کل اقتصاد کشور رادر یک ترازنامه نمایش دهیم ،این ترازنامه کاملا ناتراز است .
,
 
,
 
,
فرماندار اسبق کهگیلویه در ادامه گفت:ناترازی های اقتصاد ایران فراونند ؛ اما پنج مورد اصلی این ناترازی ها اشتغال ،مسأله آب ،نظام مالی دولت ،نظام بانکی و صندوق های بازنشستگی است .
,
 
,
 
,
وی افزود:این ناترازی ها و عدم تعادل ها احتیاج به تعدیل های بزرگ ،پردرد و پر هزینه دارد و البته گریزی از آن نیست و باید انجام بگیرد .
,
 
,
 
,
جعفری دادامه اظهار کرد:هزینه اجتماعی وسیاسی مدیریت آنها بالا و مستلزم سرمایه سیاسی و اجتماعی کافی است .
,
 
,
 
,
وی افزود:اما متاسفانه دولت دوازدهم دولتی کم تصمیم ،دیرتصمیم و بی تصمیم است و مجلس دهم هم مجلسی منفعل ،معامله گر و کم نظارت است .
,
 
,
 
,
 
,
جعفری با اشاره به عبور کشور از مشکلات و گرفتاری ها گفت:ایران عزیز برای عبور از این گرفتاری ها ی دردناک نیازمند سیاستگذارانی است که نه تنها به دلیل دشواری های تصمیم های صحیح اقتصادی ازاتخاذ آنها نترسند بلکه ازاعتماد وباورپذیری عمومی جامعه نیز برخوردار باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه