اخبار داغ

در مجمع بسیج شهرستان بهار مطرح شد:

کمک های خیری بهاری ها زبانزد مردم استان است

کمک های خیری بهاری ها زبانزد مردم استان است
فرمانده سپاه ناحیه بهارگفت:در چند مرحله به جمع آوری کمک های مردمی در روستاها و شهرهای مختلف شهرستان پرداختیم که در این بین کمک های بسیار خوبی به مردم مناطق سیل زده جمع آوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع، روح الله نباتی، در اولین مجمع عالی بسیج شهرستان بهار که در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه بهار برگزار شد گفت: در این سال زحمات ما باید چند برابر شود و این مستلزم اتحاد و همدلی اعضا می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,


وی با اشاره به وقوع سیل در اکثر استان های کشور گفت: در این حادثه دیدیم که کار از دست دولت خارج شده و در مدیریت بحران شکست خوردیم و اگر در همدان نیز برف نمی بارید این باران تبدیل به سیل می شد، این اتفاق به ما نشان داد که ما خودمان باید دست به کار شویم و جلو بیفتیم و دیگران را نیز به دنبال خود راه بیندازیم.

,
,


نباتی ادامه داد: هم اکنون در دنیایی زندگی می کنیم که شبکه های مجازی نقش راهبری را پیدا کرده اند و مردم آنچه را که اینها انتخاب کنند ، برمی گزینند و اذهان را مهندسی می کنند و ما نباید اجازه چنین اتفاقی را بدهیم. ما خود باید نقش هدایت را بر عهده بگیریم و این کار تنها به دست خود مردم و نیروهای بسیجی امکان پذیر است. مجمع ظرفیت خوبی دارد که باید از آن استفاده شود.

,
,


در ادامه مهدی هندی ورکانه، فرمانده سپاه ناحیه بهار در جلسه به تشریح عملکرد سپاه و بسیج در ماجرای سیل در شهرستان بهار پرداخت و گفت: در چند مرحله به جمع آوری کمک های مردمی در روستاها و شهرهای مختلف شهرستان پرداختیم که در این بین کمک های بسیار خوبی به مردم مناطق سیل زده جمع آوری شد.

,
,


هندی به چند مورد از کمک های شاخص اشاره کرد و گفت: در حسام آباد دو نفر مبلغ ده میلیون تومان کمک کردند و در هارون آباد 8 تن سیب زمینی کمک شد.

,
,


وی ادامه داد: در مرحله اول 760 میلیون تومان کمک غیر نقدی شامل 20 تن سیب زمینی و کنسرو ، برنج، نان، خشکبار، البسه و گونی کمک شده و همچنین 120 میلیون تومان کمک نقدی جمع آوری شده است که با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه بسیار چشمگیر است و همچنین جمع آوری کمک ها همچنان ادامه دارد.

,
,


در ادامه عبدالله رجبی یکی از اعضای مجمع که مسئولیت آستان قدس شهرستان را نیز برعهده دارد از میزان کمک های مردم به آستان قدس و اختصاص مبلغی از آن به مناطق سیل زده سخن گفت و ادامه داد: جریان حزب الله کار انجام می دهد اما این کار دیده نمی شود. در شهرستان بهار اتحاد و هم افزایی بسیار عالی است و در شهرستان جریان حزب الله حاکم است و مردم بهار همیشه نشان داده اند که دستشان به کار خیر بوده و هست.

,
,


وی استفاده از ظرفیت فضای مجازی در افزایش روحیه کمک رسانی مردم را بسیار مهم دانست و ضمن تشکر از رسانه های گروهی و کانالهای خبری شهرستان در اطلاع رسانی ها گفت: یکی از عواملی که باعث شد سال گذشته کمک خوبی از طریق آستان جذب شود ، فضای مجازی و اطلاع رسانی خوب در این فضا بود به طوریکه که سال گذشته آستان قدس بیش از کمیته امداد کمک جذب کرد و آستان قدس شهرستان بهار در جذب کمک در استان رتبه اول را به خود اختصاص داده و این نشان از اطمینان مردم به این نهاد و اطلاع رسانی خوب است که خیر و سخی بودن مردم بهار را نشان می دهد که این امر در استان زبانزد است.

,
,


انتهای پیام/
 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه