اخبار داغ

کارشناس هواشناسی هرمزگان:

ناپایداری شرایط جوی و دریایی در هرمزگان/ خلیج فارس تا پایان هفته مواج است

ناپایداری شرایط جوی و دریایی در هرمزگان/ خلیج فارس تا پایان هفته مواج است
کارشناس هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه طی روز جاری در برخی نقاط استان ناپایداری جوی و دریایی پیش بینی می شود،گفت: با تاثیر موجی ناپایدار در جنوب کشور، در مناطق غربی و شمالی استان و جزایر خلیج فارس رگبار پراکنده باران و رعد وبرق پیش بینی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سی سی پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه طی روز جاری در برخی نقاط استان ناپایداری جوی و دریایی پیش بینی می شود، اظهار کرد: با تاثیر موجی ناپایدار در جنوب کشور، در مناطق غربی و شمالی استان و جزایر خلیج فارس رگبار پراکنده باران و رعد وبرق پیش بینی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

کارشناس هواشناسی هرمزگان تصریح کرد: شرایط ناپایدار تا روز سه شنبه علاوه بر مناطق غربی و شمالی استان در برخی نقاط مرکزی نیز پیش بینی می شود اما میزان بارشها قابل ملاحظه نخواهد بود.

,

سی سی پور با اشاره به اینکه تا ساعات ظهر امروز شرایط دریا در محدوده سواحل استان مساعد است، گفت: به تدریج از ساعات بعدازظهر افزایش سرعت باد در جزایر غربی پیش بینی می شود که  توصیه می شود با توجه به روند افزایشی سرعت باد در ساعات پایانی شب شناورهای سبک و صیادی از تردد در جزایر غربی خلیج فارس (کیش و لاوان)خودداری کنند.

,

وی افزود: این شرایط نامساعد دریایی طی روز سه شنبه در تنگه هرمز و سواحل دریای عمان نیز پیش بینی می شود و دریا از اواخر دوشنبه تا پایان هفته مواج خواهد بود و سبب اختلال در تردد های دریایی به ویژه در مسیر تردد به جزایر کیش و ابوموسی خواهد شد.

,

کارشناس هواشناسی هرمزگان خاطر نشان کرد: از اواخر دوشنبه تا پایان هفته در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان وزش باد نسبتا شدید جنوب غربی-شمال غربی خواهیم داشت که سرعت آن در جزایر غربی خلیج فارس گاه تا 50 کیلومتر در ساعت خواهد رسید و سبب اختلال در تردد های دریایی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه