اخبار داغ

مدیر اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه:

نفوذ فرهنگ و سیاست های مهاجم با پیاده نظام دشمن در کشور/ میدان نبردِ امروز باید برای مسئولین باور پذیر شود

نفوذ فرهنگ و سیاست های مهاجم با پیاده نظام دشمن در کشور/ میدان نبردِ امروز باید برای مسئولین باور پذیر شود
مدیر اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه گفت: متاسفانه نفوذ دشمن در قالب فرهنگ یا سیاست های مهاجم آنقدر زیاد شده است که رهبر معظم انقلاب بحث پیاده نظام دشمن یا به عبارت دیگر جنگ تن به تن را مطرح کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  یک استاد دانشگاه و مدیر اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه درباره مقوله پیاده نظام دشمن گام دوم انقلاب که راهبرد رهبر معظم انقلاب برای چهل ساله دوم انقلاب است، به خبرنگار تیتریک، گفت: اگر چه امروز فضای مجازی به عنوان یک میدان نبرد تلقی می شود اما میدان نبرد را می توان به خیابان ها و آنتن های ماهواره دشمن روی پشت بام ها نیز تعمیم داد.  

مجتبی اشرافی افزود: متاسفانه نفوذ دشمن در قالب فرهنگ یا سیاست های مهاجم آنقدر زیاد شده است که رهبر معظم انقلاب بحث پیاده نظام دشمن یا به عبارت دیگر جنگ تن به تن را مطرح کردند در حالی که پیش از این در قالب جنگ نیابتی، بمباران هایی صورت می گرفت و دشمن دخالت مستقیمی در این زمینه نداشت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر میدان نبرد  به خانه، خیابان، دانشگاه و مدارس در قالب فرهنگی که دشمن برای ما تعریف و ترسیم می کنند بار می گردد، اظهار داشت: ما امروز در جنگ رو در رو با دشمن قرار داریم و رهبری با طرح مسئله پیاده نظام به دنبال این است که مقوله مذکور برای ما باور پذیر شود.

مدیر اندیشکده مطالعات راهبردی کریمه در خاتمه خاطر نشان داشت: اگر مسئولین و ملت ما متوجه این مسئله بودند که ما در جنگ هستیم، شاید بسیاری از شرایط همانند شرایط فرهنگی هشت ساله دوران دفاع مقدس که توانستیم موفق شویم پیش می رفت و مشکلات ما کمتر از امروزی بود که با آن دست و پنجه نرم می کنیم.
 


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه