اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی خبر داد؛

تلاش بانوان خویی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان

تلاش بانوان خویی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی از تلاش های بی وقفه بانوان این شهرستان در راستای جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  لیدا سیرانی صبح امروز در گفت و گو با اروم نیوز،  از آمادگی و فعالیت حوزه ها و پایگاه های خواهران در راستای ابراز همدردی با خواهران و برادران استان های سیل زده و آسیب دیده کشور خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، اظهار داشت: با توجه به انتخاب آذربایجان غربی به عنوان استان معین برای کمک به سیل زدگان ایلام، تمامی پایگاههای خواهران خوی نیز با آمادگی کامل کمک های نقدی و غیر نقدی بسیجیان را با نظارت و برنامه ریزیهای صورت گرفته پس از جمع آوری به استانهای مورد نظر ارسال خواهد شد.

,

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی، کمک های نقدی جمع آوری شده تا به امروز بانوان خویی را بیش از ۲۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: کمک های غیرنقدی نیز اعم از چندین تخته فرش و موکت، روفرشی، پتو، اجاق گاز، انواع لباس، جوراب و کفش، حبوبات و سایر اقلام مورد نیاز توسط موکب صاحب الزمان(عج) به مناطق سیل زده ارسال شده است.

,

وی، همچنین از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در سالروز میلاد پربرکت بقیه الله الاعظم(عج) خبر داد و ابراز داشت: حوزه های تابعه در این روز نیز با دایر کردن چادرهای امداد رسانی در حاشیه مراسم ها  اقدام به جمع آوری کمک های مردمی خواهند نمود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه