اخبار داغ

با توجه به وضعیت بارشها؛

جیره بندی آب در تنگستان آغاز شد

جیره بندی آب در تنگستان آغاز شد
در حالی که وضعیت بارش باران و رحمت الهی در سال گذشته و جاری در حدی بالاتر از مطلوب بوده است متاسفانه شاهد سهمیه بندی آب در یک ماه گذشته در شهر اهرم بوده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، در حالی که وضعیت بارش باران و رحمت الهی در سال گذشته و جاری در حدی بالاتر از مطلوب بوده است متاسفانه شاهد سهمیه بندی آب در یک ماه گذشته در شهر اهرم بوده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

بانگاهی به وضعیت بارش ها در سال جاری و سیل و سیلاب هایی که در استان های مختلف کشور به وقوع پیوسته است آنچه در نگاه اول به ذهن ها خطور می کند این است که امسال وزارت نیرو در تامین آب مردم نباید با مشکلی مواجه شود و کمترین انتظار مردم این است که سهمیه بندی های آب در حدی نباشد که به مردم فشار وارد شود.

,

متاسفانه در یک ماه گذشته اهالی شهر اهرم از وضعیت قطع شدن آب و سهمیه بندی های بی برنامه در برخی محله ها به شدت معترض هستند به طوری که عده ای از مردم این شهر از نبود آب در بیشتر از ۵ روز متوالی شکایت داشته اند.

,

اگر به نگاه کارشناسان شاید ما هنوز با بحران آب مواجه باشیم ولی آنچه به نظر می رسد این است که سهمیه بندی آب نباید آنگونه باشد که به زندگی مردم فشار وارد کند البته آنچه مهم است اینکه برخی اوقات با مدیریت صحیح این مشکلات بطور حتم مرتفع خواهدشد.

,

امیدواریم مسئولین امر صدای تنگستان نما که برخواسته از صدای مردم است را بشنوند و در حل این معضل و مشکل قدمی هرچند کوچک برداشته و سایر اقدامات خود در این حوزه را اطلاع رسانی کنند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه