اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

برخی رژیم های اسلامی سیاست های استکباری را عملیاتی می کنند/ سران مرتجع عربی توانایی سازمان همکاری های اسلامی را فلج کرده اند

برخی رژیم های اسلامی سیاست های استکباری را عملیاتی می کنند/ سران مرتجع عربی توانایی سازمان همکاری های اسلامی را فلج کرده اند
هانی زاده با اشاره به سکوت سازمان همکاری های اسلامی در خصوص مسائل فلسطین، یمن، لیبی، عراق و سوریه گفت: با توجه به نفوذ سران رژیم های مرتجع عربی و اسلامی در این نهاد مهم منطقه ای و جهانی، توانایی سازمان همکاری های اسلامی برای حل مشکلات جهان اسلام به شدت فلج شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی زاده در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع داوران و قاریان بین المللی قرآن در خصوص سران و رژیم های عربی که تعالیم قرآن را فراموش کرده اند، گفت: سخنان معظم له نشان می دهد جامعه اسلامی و برخی از رژیم های اسلامی بدون توجه به شرایط منطقه به کج راهه می روند  و در واقع سیاست های قدرت های استکباری را عملیاتی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اشاره رهبر معظم انقلاب به رژیم آل سعود است که به کشتار مردم یمن ادامه می دهند، تصریح کرد: بیش از چهار سال است که زنان، کودکان، سالخوردگان یمن را با حملات مختلف زمینی و هوایی به شهادت رسانده اند.

,

وی با تأکید بر اینکه هم اکنون جامعه اسلامی نیازمند بازنگری در سیاست های خود است، ادامه داد: سازمان همکاری های اسلامی که چتر گسترده ای برای 55 کشور اسلامی می باشد به وظایف و مأموریت های خود برای همکاری در حوزه اسلامی عمل نمی کند.

,

هانی زاده با اشاره به سکوت سازمان همکاری های اسلامی در خصوص مسائل فلسطین، یمن، لیبی، عراق و سوریه ابراز کرد: با توجه به نفوذ سران رژیم های مرتجع عربی و اسلامی در این نهاد مهم منطقه ای و جهانی، توانایی سازمان همکاری های اسلامی برای حل مشکلات جهان اسلام به شدت فلج شده اند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: بر همین اساس رهبر معظم انقلاب همواره بر یک مقوله بسیار مهم جهان اسلام وحدت و همدلی بین ملت های اسلامی تأکید دارند.

,

وی تصریح کرد: متأسفانه جهان اسلام وبه ویژه کشورهای مرتجع عربی شرایطی را به وجود آورده اند که شکاف میان ملت ها و دولت های اسلامی افزایش پیدا کرده است و از جمله آنها می توان به بحران هایی که هم اکنون کشورهایی چون الجزایر، لیبی، عراق، سوریه و یمن را درگیر کرده است.

,

هانی زاده در پایان با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: باید از طریق همدلی، وفاق و افزایش فعالیت نهادهای و منطقه اسلامی و عربی به این بحران ها پایان داد.

,

انتهای پیام          

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه