اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

ارکستر ملی ایران برای نخستین بار در کرمان با حضور خواننده کشوری برگزار می شود

ارکستر ملی ایران برای نخستین بار در کرمان با حضور خواننده کشوری برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت : ارکستر ملی ایران رویداد بزرگ دیگری است که برای نخستین بار در کرمان برگزار می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛ محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان صبح امروز در نشست خبری در خصوص اجرای ارکستر ملی در کرمان و برگزاری نمایشگاه هنرمند آلمانی اظهار داشت :فعالیت های فرهنگی مختلفی از ابتدای سال جاری به مناسبت های مختلف برگزار شده است و نمایشگاه آثار گونتر اوکر تحت عنوان «کُرنش به حافظ» و ارکستر ملی ایران در اردیبهشت ماه در کرمان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی گفت : طی سه سال گذشته برنامه های بسیار خوبی در حوزه هنرهای تجسمی در موزه معاصر کرمان برگزار شده است.

,

علیزاده خاطر نشان کرد : در سال گذشته بیست و چهارمین جشنواره ملی جوانان هنرهای تجسمی کشور و نمایشگاه آثار تونی کرگ را در کرمان داشتیم.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان توضیح داد: در همین راستا در پنج اردیبهشت ماه سال جاری نیز نمایشگاه آثار گونتر اوکر هنرمند معاصر آلمانی تحت عنوان «کُرنش به حافظ» برپا خواهد شد .

,

وی با بیان این که اوکر یکی از مریدان حافظ است ، یادآور شد : با توجه به ارادتی که اوکر به این شاعر ایرانی داشته است آثارش به نوعی برگرفته از اشعار حافظ است.

,

علیزاده ادامه داد : ارکستر ملی ایران رویداد بزرگ دیگری است که برای نخستین بار در کرمان برگزار می شود؛ این کنسرت در کرمان توسط انجمن موسیقی استان با هماهنگی بنیاد فرهنگی هنری رودکی در 6 و 7 اردیبهشت ماه سال جاری انجام خواهد شد.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در پایان گفت : در این کنسرت حدود 60 نفر نوازنده و رهبر ارکستر حضور دارد که خواننده آن سالار عقیلی می باشد و در میدان گنجعلیخان برگزار می شود که به احتمال زیاد این مکان تغییر می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه