اخبار داغ

نماینده مردم سقز و بانه در واکنش به سفر رئیس جمهور به کردستان؛

نیکوترین سفر به کردستان سفر مقام معظم رهبری بود/ سفر رئیس جمهور اگر مصوباتی داشت باید اجرایی شود

نیکوترین سفر به کردستان سفر مقام معظم رهبری بود/ سفر رئیس جمهور اگر مصوباتی داشت باید اجرایی شود
نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه گفت: سفر رهبر معظم انقلاب بیشتر از سفر تمامی روسای جمهور کشور به استان کردستان ، ارزشمند و دارای دستاورد برای مردم استان کردستان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن بیگلری نماینده شهرستان های سقز و بانه امروز و در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با بیان اینکه سفر مسئولین عالی رتبه کشور به استان کردستان را به فال نیک می گیریم اظهار داشت: بدون شک سفر مسئولین عالی رتبه کشور به استان کردستان و بخصوص سفر رییس جمهور به کردستان می تواند دارای دستاوردهایی برای مردم کردستان باشد اما اینکه این دستاوردها به چه میزانی باشد بسیار با اهمیت تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی، , کُردتودی، ,

 

,

وی با بیان اینکه با ارزش ترین و بهترین سفر به استان کردستان مربوط به سفر مقام معظم رهبری می شد افزود: سفر رهبر معظم انقلاب بیشتر از سفر تمامی روسای جمهور کشور به استان کردستان ، ارزشمند و دارای دستاورد برای مردم استان کردستان بود.

,

 

,

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه با تاکید بر اینکه امیدوارم یکبار دیگر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان سفر کنند خاطر نشان کرد: سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان هیچوقت از ذهن مردم استان پاک نخواهد شد.

,

 

,

وی با اشاره به اهمیت اجرایی شدن مصوبات سفر مسئولین به استان ها افزود: وقتی رئیس جمهور به استان کردستان سفر می کنند قطعا سفر ایشان دارای مصوباتی برای استان خواهد بود که باید این مصوبات اجرایی شود.

,

 

,

بیگلری ادامه داد: بیش از انکه مصوبات دارای اهمیت باشد اجرای مصوبات مهم است که باید وزرا و مدیران کل به دنبال اجرایی نمودن ان باشند.

,

 

,

وی با بیان اینکه شاید این اخرین سفر رییس جمهور به کردستان باشد افزود: باید تلاش شود تا در تمامی بخش ها از حضور رییس جمهور در استان کردستان استفاده نمود.

,

 

,

بیگلری در ادامه سخنان خود خواستار توجه به مشکلات مردم در استان کردستان شد و گفت: خواسته مردم استان کردستان این است که زمینه اشتغال پایدار جوانان ایجاد شود ، شرکت های سرمایه گذاری دولتی و خصوص در استان کردستان سرمایه گذاری کنند، مشکل آب شرب و آب کشاورزی استان برطرف شود، توسعه فرودگاه سنندج و تکمیل فرودگاه سقز در اولویت قرار گیرد، از خام فروشی جلوگیری شود و ظرفیت معادن در قروه ، بیجار و سقز مورد توجه قرار گیرد.

,

 

,

وی ادامه داد: اتمام جاده های بیجار - همدان، سقز - مریوان، بانه - مریوان ، بانه - سردشت ، بیجار - زنجان و توجه به راه های روستایی استان کردستان که در بدترین وضعیت قرار دارند دیگر خواسته مردم کردستان از رییس جمهور است.

,

 

,

بیگلری افزود: اتمام هر چه سریعتر راه آهن همدان - سنندج و آغاز اجرای راه آهن میاندوآب به سقز که امسال موفق به دریافت اعتبار 41 میلیارد تومانی ان در مجلس شده ایم از دیگر درخواست های مردمی است.

,

 

,

به گفته وی توجه به مرزهای کردستان، بازگشایی بازارچه سیف سقز، حل مشکل بازارچه رسمی سیرانبند بانه و توجه جدی به بازارچه باشماق مریوان و سروآباد و استفاده از ظرفیت های پتروشیمی در کردستان و توجه به نخبه های فرهنگی هنری و خبرنگاران کردستانی باید در اولویت دولت قرار بگیرد.

,

 

,

وی در پایان بر استفاده از ظرفیت اقوام و مذاهب در راستای بیانیه شماره 3 اقام و مذاهب تاکید نمود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه