اخبار داغ

رئیس کمیته امداد شهرستان حاجی‌آباد:

رشد 127 درصدی کمک حامیان به ایتام و فرزندان محسنین حاجی‌آبادی

رشد 127 درصدی کمک حامیان به ایتام و فرزندان محسنین حاجی‌آبادی
رئیس کمیته امداد حاجی‌آباد گفت: حامیان نیکوکار در سال ۹۷ بیش از یک میلیارد و 390 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان حاجی‌آباد کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مسیح الله مرادی، رئیس کمیته امداد شهرستان حاجی‌آباد در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه هم‌اکنون 283 یتیم و 145 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان حاجی‌آباد هستند، اظهار کرد: حامیان نیکوکار در سال ۹۷ بیش از یک میلیارد و 390 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان حاجی‌آباد کمک کردند که این میزان کمک نسبت به سال گذشته از رشد 127 درصدی برخوردار بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین را هزار و 122 نفر عنوان کرد و افزود: حامیان به‌صورت میانگین ماهیانه 100 هزار تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت اهدا می‌کنند.

,

مرادی با اشاره به اینکه این نهاد شناسنامه تمامی ایتام و فرزندان محسنین را در اختیار دارد، گفت: کمک‌های نقدی حامیان بدون واسطه و با کد شناسه اختصاصی به‌حساب ایتام و فرزند محسنین تحت حمایت هر حامی نیکوکار واریز می‌شود.

,

رئیس کمیته امداد شهرستان حاجی‌آباد ترویج فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی را یکی از فعالیت‌های شاخص کمیته امداد دانست و افزود: هدف اصلی از اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین ترویج حس نوع‌دوستی با استفاده از مشارکت مردمی در جهت رسیدگی به مشکلات نیازمندان و مساعدت به خانوارهای ایتام و نیازمندان است.

,

رئیس کمیته امداد شهرستان حاجی‌آباد خاطر نشان کرد: خیران می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد این شهرستان و یا با شماره‌گیری تلفن گویای ۳۲۸۸ برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین همکاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه