اخبار داغ

بیش از ۱۳هزار مددجوی قزوینی صاحب بیمه سلامت شدند

بیش از ۱۳هزار مددجوی قزوینی صاحب بیمه سلامت شدند
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: با واگذاری خدمات درمانی مددجویان به بیمه سلامت، خدمات ارائه شده به مددجویان با سایر بیمه شدگان یکسان می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مومنی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح کشور به مددجویان خود خدمات بیمه ای و درمانی ارائه می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین ,

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که در کشور دنبال می‌شود نظام تجمیع بیمه‌هاست که بر این اساس کمیته امداد نیز با تدابیر اندیشیده شده بر انتقال بیمه مددجویان خود به بیمه سلامت صحه گذاشته است.

,

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: اجرای این انتقال دارای محاسنی است و قطع یقین در حین اجرا نیز تا حد امکان اشکال‌ها را برطرف می‌کنیم تا بتوانیم سطح خدمات دریافتی مددجویان ارتقا دهیم.

,

وی افزود: درواقع با واگذاری خدمات درمانی مددجویان به بیمه سلامت، خدمات ارائه شده به مددجویان با سایر بیمه شدگان یکسان می‌شود.

,

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: یکی دیگر از نقاط مثبت اجرای این طرح خروج مددجویان بیمه شده از نشان دار شدن است، چراکه پیش از این در مراجعه به پزشکان و مراکز درمانی با طرح عنوان"بیمه مددجویی" مشخص می‌شد که این فرد تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) است ولی با انتقال مددجویان به بیمه سلامت، این عده نیز با سایر افراد حتی در عنوان بیمه یکسان هستند و دفترچه بیمه آنها از بیمه مددجویی به بیمه سلامت تغییر خواهد کرد.

,

وی اعلام کرد: در استان قزوین بیش از 13هزار و 800مددجوی تحت حمایت از خدمات بیمه مددجویی بهره مند بودند که با امضای تفاهم نامه با بیمه سلامت، از این به بعد دریافت خدمات آنها از طریق بیمه سلامت خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه