اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

سپاه بااقتدار در حوزه‌های سازندگی کشور حضور دارد/ ارسال بیش از ۶میلیارد کمک به مناطق سیل‌زده کشور

سپاه بااقتدار در حوزه‌های سازندگی کشور حضور دارد/ ارسال بیش از ۶میلیارد کمک به مناطق سیل‌زده کشور
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: تاکنون ۶میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان کمک‌های نقدی و تجهیزات توسط سپاه استان به استان‌های گلستان و لرستان و خوزستان اعزام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ نشست خبری سرهنگ عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز(دوشنبه) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

سرهنگ عباس برزگر در این نشست با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران ظهار کرد: دوم اردبیهشت سال 58 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد و طبق قانون ماموریت‌ها و وظایفی به سپاه محول شد.

,

وی افزود: تشکیل سپاه دلایل متعددی داشت، با توجه به ضرورتی که حضرت امام تشخیص دادند، تشکیل سپاه در جهت استحکام نظام و انجام اقدام مقتضی در زمان لازم بود.

,

این مسئول بیان کرد: توطئه‌های فراوانی علیه انقلاب اسلامی صورت گرفت از جمله ترورها، کودتاها و غائله کردستان بود تا ساختار نظام از بین برود، اما با درایت مردم و نیروهای انقلاب، سرانجام انقلاب اسلامی شکل گرفت.

,

, ,

وی ادامه داد: از غائله کردستان به بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به طور رسمی و جدی وارد جنگ با دشمنان شد.

,

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مورد وظایف سپاه اذعان کرد: در دفاع مقدس ماموریت سپاه جذب و آموزش و اعزام نیرو بود، سپاه علاوه بر جنگ در عرصه‌های سازندگی نیز کارهای مختلفی را انجام داد که بیشتر در قالب قرارگاه خاتم الانبیا بود.

,

استقرار سپاه قزوین در مناطق سیل‌زده

, استقرار سپاه قزوین در مناطق سیل‌زده,

وی عنوان کرد: سپاه، همچنین در حوادت غیرمترقبه از جمله زلزله در مقاطع مختلف هم داخل استان و هم خارج از استان و سیل اخیر براساس ابلاغ مقام معظم رهبری، نقش آفرینی خوبی داشت.

برزگر گفت: ضرورت تشکیل سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین حاکی از ماموریت بلند انقلاب اسلامی، دشمنی و کینه استکبار جهانی بود. با توجه به عملکرد سپاه این تصمیم گرفته شد که سپاه در حوزه‌ها و قالب‌های دیگر نیز انجام وظیفه کند.

,
,
,

این مسئول در ادامه با اشاره به حضور سپاه قزوین سیل اخیر تصریح کرد: سپاه قزوین در گلستان جزو هشت استان معین این استان سیل زده بود و اقدامات زیادی انجام شد. سپاه تقسیم کار را به صورت کشوری انجام داد، قزوین استان معین سیمین شهر و 12روستای این شهرستان بود.

,

, ,

وی ادامه داد: تاکنون 6میلیارد و 600میلیون تومان کمک‌های نقدی و تجهیزات توسط سپاه استان به استان‌های گلستان و لرستان و خوزستان اعزام شده است.

,

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بیان کرد: هم اکنون نیروهای سپاه قزوین در گلستان و خوزستان مستقر هستند و در لرستان نیز نیروهای انسانی وجود دارد، ماموریت ما تقریبا در گلستان در حال اتمام است و جز احداث دو پل و یک جاده کار دیگری نداریم.

,

سرلشگر "سلامی" از تئوریسین‌های نظامی است

, سرلشگر "سلامی" از تئوریسین‌های نظامی است,

وی در مورد کمک کشورهای دیگر در سیل اخیر گفت: تعداد معدودی از کشورها در سیل کمک کردند که در حد خوراک و پوشاک بود. کشور عراق نیز فقط در حد تجهیزات مهندسی بود که آن هم در خوزستان به کار گرفته شد، از بقیه کشورها اطلاعی در دست ندارم.

,

برزگر در ادامه با اشاره به دلایل کینه آمریکا از سپاه گفت: در چهل سال گذشته در حال مبارزه با آمریکا بودیم، که طبق اظهاراتشان نتیجه ای هم به دنبال نداشته است و استنباط آنها این است که سپاه در مقابل آنها در عرصه‌های مختلف موفق بوده است.

,

 

,

این مسئول ادامه داد: از دشمن انتظار و توقع بیشتری نیست ترامپ با عملکردش نشان داده که شخصیت متعادلی ندارد، امروز امریکا تنها مانده است و هیمنه آنها در حال فروپاشی است.

,

برزگر در مورد انتخاب فرمانده کل سپاه پاسداران کل کشور ابراز کرد: سرلشکر سلامی از تئوریسین‌های نظامی است و اشراف نظامی و سیاسی دارد و سال‌ها جانشین فرماندهی کل سپاه بود که طبق تدبیر مقام معظم رهبری انتخاب شدند، سردار جعفری هم در زمینه گام دوم انقلاب مامور به پیگیری و اجرای این بیانیه هستند.

,

, ,

وی در ادامه با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی سپاه استان قزوین اذعان کرد: ما در خصوص آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح استان کارهای بسیار خوبی انجام داده ایم، حضور روحانی ثابت در روستاهای بخش الموت و برگزاری اردوهای جهادی و حضور پزشکان جهادی و ارائه خدمات درمانی جزو این اقدامات بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه