اخبار داغ

تبدیل شدن مشکلی کوچک به معضلی بزرگ در پارک جنگلی یاسوج+تصاویر

تبدیل شدن مشکلی کوچک به معضلی بزرگ در پارک جنگلی یاسوج+تصاویر
پارک جنگلی یاسوج یکی از مکان های زیبای شهر یاسوج است که از حداقال امکانات از جمله سرویس های بهداشتی محروم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، این روزها به هر مکان گردشگری که وارد شویم باید امکانات اولیه از جمله آب و سرویس های بهداشتی مناسبی داشته باشد که متاسفانه گاهی نبود یکی از این موارد باعث می شود که زیبایی های این مکان نیز به چشم نیاید و برای گردشگران خاطرات خوبی را رقم نزد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

وجود سرویس بهداشتی از جمله امکانات اولیه و خیلی مقدماتی است که در هر مکان گردشگری باید وجود داشته باشد اما متاسفانه گاهی نبود و یا خراب بودن این سرویس ها باعث می شود که نارضایتی هایی ایجاد شود و مردم دیگر به چنین مکان هایی نروند و یا باعث می شود که طبیعت نیز دچار آلودگی هایی شود.

,

 

,

پارک جنگلی یاسوج بزرگترین پارک جنگلی  جنوب کشور محسوب می شود این پارک به دلیل انبوه درختانی  که در آن قرار دارند  یکی از زیباترین مکان های گردشگری در شهر یاسوج است  که می توان گفت این پارک در فصل بهار بهشتی بر روی زمین است.

,
, ,

جاده پارک جنگلی یاسوج تداعی کننده جاده های شمال و گاهی زیبا تر است جاده ای که از وسط انبوه درختان بلوط عبور می کند و صحنه هایی بسیار زیبا را نمایش می دهند اما متاسفانه نبود و کمبود امکانات اولیه از جمله  کمبود و خرابی سرویس های بهداشتی این پارک مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده است.

,

 

,

یکی از مخاطبان  این پایگاه خبری تصاویر و فیلمی ارسال کرده است که برای مسئولان شهرداری باید قابل تامل باشد سرویس های بهداشتی که قفل است و نارضایتی که در میان  گردشگران ایجاد شده است.

,

 

,

از میان سه سرویس بهداشتی که این پارک دارد جالب اینجا است که بر روی هر سه آنها قفل نصب شده است اگر قرار است قفل باشند چرا ساخته شده اند اگر وصعیتی نامناسبی دارند چرا برای رفع مشکلات این سرویس های بهداشتی کاری انجام نمی شود.

,
, ,

وجود سرویس بهداشتی حداقل امکانات برای یک مکان گردشگری است اما پارک جنگلی یاسوج به دلیل عدم توجه از همین حداقل امکانات هم محروم است.

,

 

,

انتظار می رود مسئولان استان به ویژه شهرداری برای مکان های گردشگری ارزش بیشتری قائل شود و برای رفع نواقصات آن تلاش کنند چرا که صنعت گردشگری می تواند کلید حل مشکلات استان از جمله بیکاری باشد البته اگر اینگونه پیش برود این کلید در قفل زنگ می زند و مشکلی حل نخواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه