اخبار داغ

رونمایی از کتاب داس و شمشیر

رونمایی از کتاب داس و شمشیر
کتاب داس و شمشیر که روایت از وضعیت جنگ و کشور در سال 1365 ارائه محمد علی صمدی نوشته و آن را نشر یا زهرا (س) در خرداد سال 1397 با بازار کتاب عرضه کرده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز، برنامه اهل قلم که به نقد و بررسی کتاب داو شمشیر نوشته محمد علی صمدی که روایتی متفاوت از جنگ و دفاع مقدس می باشد در روز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح در دبیرستان گلشنی در روستای خیر آباد کهریزک با حضور نویسند کتاب و آقای حمید بنا به عنوان منقد کتاب برگزار می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

اشاره به خلاصه‌ای از کتاب: امام قطعا از تاخیر در عملیات راضی نیستند. پیش از این که عملیات (کربلای ۴) شروع شود، ایشان یک جمله ای به من گفت که من حالا زود می دانم این جمله را به شما بگویم. بعدا حالا وقت هست، من به تلخی آن جمله از امام در مورد جنگ و رزمندگان نشنیده ام. چیز خوبی نبود، بعد هم خودشان مایل نبودند من نقل بکنم. جمعی هم بودند، من تنها نبودم که این جمله را ایشان گفتند. ایشان ناراضی هستند از تاخیرها، و شاید هم بعد در تحلیل ایشان یکی از عوامل ناموفقیت عملیات گذشته، تاخیر یک ماهه گذشته بوده است. از حرف های ایشان من این طور می فهمم، تعبیری که این ها به انتظار این که داس پیدا کنند، شمشیر را از دست می دهند.
علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس و یا شماره تلفن ذیل مراجعه نمایند .
گلزار شهدا – جنب مزار آیت الله طالقانی – فرهنگسرای رضوان -۵۵۲۰۲۲۱۸

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه