اخبار داغ

توصیه آتش‌نشانی درباره تندباد احتمالی تهران

توصیه آتش‌نشانی درباره تندباد احتمالی تهران
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی درباره احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای در تهران نکات ایمنی برای پیشگیری از خسارات را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جلال ملکی با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی و شرکت کنترل کیفیت هوای تهران مبنی بر وقوع تندباد لحظه‌ای در پایتخت اظهارکرد: سازمان آتش‌نشانی از زمان تاسیس تا کنون تعطیلی نداشته و اساسا این سازمان با توجه به نوع فعالیتش همواره در حال آماده باش است تا هنگام وقوع حوادث احتمالی برای خدمت رسانی به شهروندان آماده باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در ادامه با بیان اینکه شهروندان نیز باید برای حوادث احتمالی آماده باشند و پیشگیری‌های لازم را برای کاهش حوادث و صدمات احتمالی آن انجام دهند، گفت: شهروندان می‌توانند با انجام پیشگیری‌های بسیار ساده‌ای مثل جمع‌آوری اجسام از پشت پنجره صدمات ناشی از حوادث را کاهش دهند و جان خود و دیگران را به خطر نیندارند، گاهی دیده می‌شود که افراد هشدار سازمان‌های مسئول را جدی نمی‌گیرند و پس از وقوع حادثه دچار خسارات مالی و جانی می‌شوند.
,
 
,
ملکی در ادامه با بیان اینکه طوفان‌ها معمولا با رعد و برق و صاعقه همراهند، اظهارکرد: شهروندان هنگام طوفان باید از ایستادن در کنار مکان‌های ناایمن مثل درختان، تیر‌های برق و سازه‌هایی که نا ایمن هستند خودداری کنند و ترجیحا خودروهایشان را در کنار درختانی که مقاوم نیستند، متوقف نکنند.
,
 
,
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در پایان گفت: اگر در حین وقوع طوفان سیم برقی آویزان شد از آن دوری کنید و این موضوع را به سازمان‌های مسئول اطلاع دهید.
,
منبع: ایسنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه