اخبار داغ

سرعشیره ایل هرکی اشنویه:

سپاه پاسداران مردمی ترین نیروی نظامی است/ افزایش محبوبیت سپاه با قرار گرفتن در لیست تروریستی آمریکا/ عشایر با تمام توان در خدمت سپاه هستند

سپاه پاسداران مردمی ترین نیروی نظامی است/ افزایش محبوبیت سپاه با قرار گرفتن در لیست تروریستی آمریکا/ عشایر با تمام توان در خدمت سپاه هستند
سرعشیره ایل بزرگ هرکی منطقه دشتبیل اشنویه، با تاکید بر حمایت همه جانبه عشایر از سپاه، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردمی ترین نیروی نظامی و اقدام آمریکا در قرار دادن نام این نیرو در لیست تروریستی موجب افزایش محبوبیت سپاه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران نعمتی در گفت‌و‌گو با اروم نیوز، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در چند روز گذشته که سپاه از جانب آمریکا در لیست گروه‌های تروریستی قرار گرفته، به شدت شاهد ایجاد همبستگی و وحدت بین مردم و نیروهای مسلح بودیم.
وی، افزود: چنین اقدامی باعث شد تا مردم به این افکار برسند که دشمن اصلی مردم همان آمریکا است که همیشه به دنبال تحریم و نفاق در میان مردم و مسئولان بوده است.
سرعشیره ایل بزرگ هرکی منطقه دشتبیل اشنویه، عنوان کرد: دشمنان قسم خورده ملت ایران دانسته‌اند که فشار به مردم تنها راه فشار به نظام جمهوری اسلامی ایران است و سپاه هم پایه و ستون اصلی این نظام به شمار می‌رود.
وی، ابراز داشت: سردمداران آمریکا احساس می‌کردند با تحریم یا تروریستی خواندن سپاه می‌توانند از محبوبیت این نیرو بکاهند اما در اصل با این اقدام خود موجب بیداری مردم و افزایش عشق و محبت ملی به سپاه شدند.
نعمتی، ادامه داد: بعضی از نفهم ‌هایی که خارج از ایران زندگی می‌کنند و با آمریکا همراه شده‌اند، این‌ها را به چشم خود خواهند دید که دشمن پدر هیچ‌وقت دوست پسر نخواهد شد. باید بدانند که آمریکا دشمن ملت ایران و دشمن تک تک ما هست.
وی، عنوان کرد: سپاه پاره‌ای از تن مردم ایران و مردم هم پاره‌ای از تن سپاه هستند. وجود بسیج ۲۰ میلیونی قدرت یک سپاه را می‌رساند که چطور در دل مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.
سرعشیره ایل بزرگ هرکی منطقه دشتبیل اشنویه، گفت: سپاه امروزه در ممالک همسایه جمهوری اسلامی و حتی کشورهای دوردست آزادیخواه در راستای ایجاد امنیت نفوذ کرده و در دل مردم داخل و خارج کشور جای گرفته است. دلیل این محبوبیت تلاش برای امنیت و آبادانی کشورها است.
وی، ابراز داشت: تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای خدمت رسانی به محرومین و کمک به مستضعفان قابل توجه و قدردانی است و باید قدر چنین نعمتی را بدانیم.
نعمتی، با اشاره به اینکه حمایت از آمریکا حمایت از خودفروشی است، خاطرنشان کرد: سردمداران آمریکا با دخالت در امورات همه ممالک و همه مردم و نیز با کشتارهای دسته جمعی فکر می‌کنند اگر سپاه را در لیست تروریستی قرار دادند و بعضی مسائل مالی را پیش کشیدند می‌توانند امنیت مرزها را از ما و سپاه بگیرند. اینها صددرصد اشتباه می‌کنند چون خودشان هم می‌دانند که شکست می‌خورند.
وی، تاکید کرد: مردم پشت سپاه و رهبری هستند و ایستاده‌اند.
سرعشیره ایل بزرگ هرکی منطقه دشتبیل اشنویه، عنوان کرد: ما عشایر و به خصوص منطقه دشتبیل اقدام آمریکا را به شدت محکوم می‌کنیم و توصیه می‌کنیم که مسئولان با تفکر این موضوعات را پیگیری کنند و چهره آمریکا برای آن‌ها شفاف باشد.
وی، گفت: مردم خود عضوی از سپاه هستند و رشادت‌ها و اقدامات ارزشمند سپاه را می‌دانند و حس کرده‌اند.
وی، در پایان اظهار داشت: ما چه صحنه‌های نبرد و چه صحنه های جنگ نرم و سخت باهم هستیم در کنار هم ، همه عشایر در حد توان خودشان در خدمت سپاه هستند.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه