اخبار داغ

دست و پا زدن آمریکا برای تکمیل تحریم نفتی ایران

دست و پا زدن آمریکا برای تکمیل تحریم نفتی ایران
دقایقی بعد از آنکه کاخ سفید اعلام کرد، ترامپ تصمیم گرفته که معافیت برای خرید نفت کشورهای خارجی از ایران که در ماه مه (۱۲ اردیبهشت) به پایان می‌رسند را تمدید نکند، وزیر خارجه آمریکا در نشستی خبری حاضر شد. کاخ سفید اعلام کرده بود که هدف این تصمیم ترامپ، توقف کامل صادرات نفت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که هدف ما رساندن صادرات نفت ایران به صفر است و ما تا زمانی که ایران به درخواست‌های 12 گانه ما پاسخ ندهد و به میز مذاکره نیاید، کارزار فشار حداکثری‌مان را ادامه خواهیم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وزیر خارجه آمریکا در واکنش به سوالی درباره تعیین سردار سرلشگر حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: اظهارنظری درباره تعیین فرمانده جدید سپاه نمی‌کنم اما باید این را بگویم که همه عناصر موجود در جمهوری اسلامی ایران، تندرو هستند بین رئیس‌جمهور روحانی و ظریف در سیاست‌شان فرقی نیست و آنها از قاسم سلیمانی و بی ثبات سازی در خاورمیانه حمایت می‌کنند.

,
,


 او افزود: این موضوع را شاهد بوده‌ایم که در نتیجه استراتژی دولت ترامپ در خروج از برجام و آغاز کارزار فشار حداکثری، توانایی ایران در منطقه برای اقداماتش از قبیل کمکهای مالی به حزب‌الله و حماس به شدت کاهش یافته است. درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران، ما این موضوع را به روشنی مطرح کرده‌ایم که در صورت نقض این تحریم‌ها توسط دیگر کشورها، آنها هدف تحریم‌های آمریکا قرار خواهند گرفت.

,
,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه