اخبار داغ

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل :

عملیات پرورش دام سبک بیست هزار راسی در نمین اجرایی می شود

عملیات پرورش دام سبک بیست هزار راسی در نمین اجرایی می شود
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل از اجرایی شدن عملیات پرورش دام سبک ۲۰۰۰۰ راسی در نمین خبرداد و گفت: عملیات اجرایی این طرح در جریان سفر رئیس جمهور به استان آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، قادر تقی زاده مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل عصر امروز در جلسه بررسی طرح های سرمایه گذاری گفت: امسال که سال "رونق تولید" نام گذاری شده با اهتمام جدی  سعی داریم مشکلات طرح های تولیدی را در سطح استان برطرف کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
وی در ادامه سخنان خود از اجرایی شدن عملیات پرورش دام سبک ۲۰۰۰۰ راسی در نمین خبرداد و گفت: این کار در راستای حل مشکلات طرح های تولیدی در سطح استان انجام می شود.
,
 
,
تقی زاده با بیان اینکه تلاش می شود با حل برخی مشکلات از جمله تامین آب مورد نیاز، یک طرح پرورش دام در روستای پته خور نمین اجرایی شود، گفت: عملات اجرای این طرح در جریان سفر رئیس جمهور به استان آغاز می شود.
,
 
,
وی افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار توسط شرکت سپید دام کوثر زیر مجموعه گروه صنعتی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران اجراء خواهد شد و قابلیت توسعه در ۹۵ هکتار را دارد که در دست پیگیری است.
,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه