اخبار داغ

مخبر خبر داد

افتتاح پروژه‌های عمرانی ۵۰۰ میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان رضوی

افتتاح پروژه‌های عمرانی ۵۰۰ میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان رضوی
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از افتتاح ۳ هزار و ۱۰۰ پروژه با ارزش بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در خراسان رضوی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مخبر؛ رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امروز دوشنبه (۲ اردیبهشت) به‌منظور افتتاح همزمان ۲۰۰۰ واحد مسکن ارزان قیمت شهرک رسالت و ۲۹ پروژه عمرانی برکت (در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، آبرسانی و امدادی) در خراسان رضوی حضور یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

, ,

 

,


وی در افتتاح ۲ هزار واحد مسکونی در یکی از محله‌های حاشیه شهر مشهد مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر که به‌دعوت استاندار محترم خراسان رضوی، آقای رزم‌حسینی انجام شد، مجموعا ۳ هزار و ۱۰۰ پروژه با ارزش بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

,
,
,
, ,


مخبر تاکید کرد: در کشور ۴۵ هزار طرح بالغ بر ۴۲ هزار میلیارد تومان و ۴۰۰ هزار شغل را ساماندهی کردیم؛ عمده این فعالیتها با مردم و برای مردم است و به همین دلیل با سرعت خوبی ساماندهی شد.

,
,

 

,


,
, ,

 

,


وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) یک نهضت اشتغال با استفاده از ظرفیت مردم را شروع کرده است، تصریح کرد: سال گذشته ۸۱ هزار شغل که ۴۱ هزار شغل آن مستقیم بوده را ساماندهی کردیم و امسال نیز قصد داریم ۱۰۰ هزار شغل که ۵۰ هزار شغل آن مستقیم است را با اولویت استانهای سیل‌زده ساماندهی کنیم‌.

,
,

 

,

, ,


رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درباره خدمت‌رسانی به استانهای سیل‌زده گفت: ستاد جزو نخستین دستگاه‌هایی بود که خدمت‌رسانی در این مناطق را با اولویت احتیاجات اولیه آغاز کرد و در روزهای اخیر هم ارسال ۳۰ هزار بسته لوازم خانگی به این مناطق را آغاز کردیم.

مخبر با اشاره به اینکه ۸۰۰ میلیارد تومان در مناطق سیل‌زده توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هزینه یا تعهد هزینه شده است، خاطرنشان کرد: حدود ۵۰۰ یا ۶۰۰ قلم جنس در مناطق سیل‌زده توزیع کردیم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه