اخبار داغ

همزمان با آغاز هفته زمین پاک و مراسم جشن نیمه شعبان انجام شد

افتتاح نخستین مزرعه دانشجویی منطقه ۱۵ در دانشکده ولیعصر( عج)

افتتاح نخستین مزرعه دانشجویی منطقه ۱۵ در دانشکده ولیعصر( عج)
نخستین مزرعه دانشجویی تهران در دانشکده ولیعصر (عج) منطقه15 افتتاح و در آن از زحمات و تلاش‌های مجدانه محمدی شهردار منطقه برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و مشارکت و تعامل با دانشکده قدردانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، محمدی شهردار منطقه ۱۵ به همراه معاونین و مدیران منطقه با حضور در دانشکده ولیعصر( عج) ،۲۰ مزرعه کوچک دانشجویی را که به همت مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه در این دانشکده آماده شده بود، افتتاح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

محمدی شهردار منطقه ۱۵ در این مراسم با تشکر از مشارکت خوب خانم دکتر فعال رییس دانشکده ولیعصر(عج) در این مدت گفت: سال ۹۸ را در جغرافیای منطقه ۱۵ با اتفاقات مثبتی برای شهروندان شروع کردیم، ۱۸ فرودین اولین ایستگاه متروی منطقه ۱۵ در بعثت توسط رئیس جمهور و شهردار محترم تهران افتتاح شد و امیدواریم با اتفاقات مثبت دیگر بتوانیم کیفیت زندگی شهروندان جنوبشرق را ارتقاء دهیم.

,

شهردار منطقه به شعار تهران شهری برای همه اشاره کرد و گفت: با تحقق این شعار همه شهروندان با هر نوع سلیقه و سبک زندگی می توانند در تهران زندگی کنند.

,

شهردار منطقه درادامه به استقبال خوب شهروندان از مزرعه خانواده محله والفجر اشاره کرد و یادآور شد: در همین راستا طرح مزرعه دانشجویی را پیشنهاد دادیم که امروز این مزرعه افتتاح و تا ماه مبارک رمضان محصول خواهد داد.

,

بنابراین گزارش، در ادامه این مراسم خانم دکتر فعال رییس دانشکده نیز با تشکر از حمایت ها و توجه شهردار منطقه به فعالیت های دانشجویی گفت: از شهردار، معاونین، رئیس اداره فضای سبز منطقه و همکاران و دانشجویان که در این طرح شرکت کرده اند تشکر ویژه دارم.

,

در پایان این مراسم دکتر مهدی معاون دانشجویی فرهنگی و دکتر جلیلی رییس بسیج اساتید فنی و حرفه ای کشور و خانم دکتر فعال رییس دانشکده با اهدای قابی زیبا از آثار ارزشمند دانشجویان این دانشکده از زحمات و همکاری های شهردار منطقه ۱۵ تجلیل کردند.

,

برپایه این گزارش، اجرای مراسم مداحی و شعرخوانی، سخنرانی با موضوع محیط زیست و … از دیگر برنامه های این مراسم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه