اخبار داغ

قهرمانی احسان حدادی در آسیا

قهرمانی احسان حدادی در آسیا
مسابقات دو میدانی قهرمانی آسیا از روز یکشنبه اول اردیبهشت 98 در قطر آغاز شد. این مسابقات در شهر دوحه و ورزشگاه خلیفه این شهر برگزار می­‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، مسابقات دو میدانی قهرمانی آسیا از روز یکشنبه اول اردیبهشت ۹۸ در قطر آغاز شد. این مسابقات در شهر دوحه و ورزشگاه خلیفه این شهر برگزار می­‌شود، استادیومی که کمتر از ۴ ماه دیگر میزبان مسابقات دو میدانی قهرمانی جهان خواهد بود. مسابقات قهرمانی آسیا به نوعی تمرین قطری­‌ها پیش از مسابقات جهانی محسوب می­‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

احسان حدادی و حسن تفتیان شاخص‌­ترین چهره­‌های ایرانی روز اول مسابقات بودند که باید به مصاف رقبا می‌­رفتند.

,

در ماده دو ۱۰۰ متر حسن تفتیان، سریع­‌ترین مرد ایران، توانست به مرحله نیمه نهایی برسد و امروز باید به مصاف رقبا برود.

,

دیشب ورزشگاه خلیفه شاهد هنرنمایی احسان حدادی و بهنام شیری دو نماینده شایسته تیم ملی ایران در ماده پرتاب دیسک بود که در پایان این مسابقه طلا و نقره را در مشت ایرانیان نگه داشتند.

,

احسان حدادی با پرتابی به طول ۶۵.۹۵ متر ضمن شکستن رکورد مسابقات قهرمانی آسیا که در دست خود وی بود به عنوان قهرمانی رسید و ششمین مدال طلای خود در رقابت های قهرمانی آسیا را بدست آورد.

,

بهنام شیری دیگر پرتابگر تیم ملی ایران نیز با رکورد ۶۰.۸۹ متر پس از حدادی به عنوان نایب قهرمانی رسید و مدال نقره این رقابت ها را از آن خود کرد.

,

لباس جالب حدادی

, لباس جالب حدادی,

اما نکته جالب و حاشیه­ ای دیشب، استفاده احسان حدادی از لباس خاص و ویژه­ای بود که می­ تواند الگوی خوبی برای سایر ورزشکاران باشد. در لباسی که حدادی از آن رونمایی کرد، تصویر مسجد نصیرالملک شیراز حک و شعر «چو ایران نباشد، تن من مباد» هم نوشته شده بود، لباسی که به شدت مورد توجه رسانه­ ها قرار گرفت و در روز سرد مسابقات آسیایی، گرمای خوبی به پا کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه