اخبار داغ

کمک مردم نهاوند به مناطق سیل زده از مرز یک میلیارد تومان گذشت

کمک مردم نهاوند به مناطق سیل زده از مرز یک میلیارد تومان گذشت
فرمانده سپاه نهاوند گفت: مردم مومن و نوعدوست نهاوند تا امروز بیش از یک میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی برای هموطنان سیل زده جمع آوری کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن مرادی در گفت و گو با خبرنگار نافع، با اشاره به حضور چشمگیر مردم در عرصه های مختلف کمک رسانی در کشور گفت: از ابتدای سال ۹۸ که مناطق مختلفی دچار سیل و خسارت شدند، مردم قدردان و خیّر نهاوند نیز پای کار آمدند و در کمک رسانی به این مناطق دریغ نکردند.
مرادی افزود: ارزش ریالی کمک های جمع آوری شده تا کنون یک میلیارد و 20 میلیون تومان بصورت  نقدی و غیر نقدی بوده  که از این مقدار ۱۲۰ میلیون تومان نقدی و مابقی بصورت اجناس غیر نقد بوده است.
وی اظهار داشت: این کمک ها در قالب ۱۰ مرحله توسط ۲۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین به مناطق سیل زده ارسال شده و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین استان لرستان ۳ محموله از این مراحل به صورت مستقیم به این استان ارسال شدند.
فرمانده سپاه نهاوند گفت: روز گذشته نیز محموله بزرگی توسط مسجد شهید حیدری و مسجد محمدیه جمع‌آوری و توسط ۹ دستگاه خودروی سنگین ارسال شد.
مرادی افزود: در آینده طرح هر مسجد یک خانه اجرا خواهد شد و هر مسجد متولی ساخت یک واحد مسکونی برای سیل زدگان خسارت دیده خواهد شد.
 وی بیان داشت: ان‌شالله با شروع این طرح تلاش خواهیم کرد در جبران خسارات وارده به مردم و ساخت خانه های ویران شده بهترین عملکرد را داشته باشیم .
فرمانده سپاه نهاوند در پایان با تقدیر و تشکر از ائمه جمعه و جماعات، مسئولین و مدیران شهرستان، هیئات امنای مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج و همه مردم نوع دوست نهاوند از حضور همه جانبه و تلاش آنها در جمع آوری این کمک ها قدردانی کرد.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه