اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی تشریح کرد؛

حرکت شتابان و آشکار عربستان سعودی به سوی یهودیان دین ستیز

حرکت شتابان و آشکار عربستان سعودی به سوی یهودیان دین ستیز
کارشناس مسائل سیاسی گفت: عربستان سعودی شتابان و به صورت خیلی آشکار به سوی رژیم صهیونیستی حرکت می کند و این در حالی است که نثر صریح قرآن می فرماید که یهودیان دین ستیز هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید هادی سید افقهی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع داوران و قاریان بین المللی قرآن در خصوص سران و رژیم های عربی که تعالیم قرآن را فراموش کرده اند، گفت: منظور رهبری در خصوص چند کشور عربی مانند عربستان و امارات داعیه دار خدمت به حرمین شریفین هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه عربستان خود را در رأس می داند، ابراز کرد: این کشور شتابان و به صورت خیلی آشکار به سوی رژیم صهیونیستی حرکت می کند و این در حالی است که نثر صریح قرآن می فرماید که یهودیان دین ستیز هستند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به مطلب فوق ادامه داد:یهودیان نه تنها با اسلام حتی در زمان انبیاء بنی اسرائیل مبلغان و رسولان وحی الهی را می کشتند و بسیاری از خاخام ها نیز در مسئله به صلیب کشاندن حضرت مسیح که در بدو به آسمان عروج پیدا کردند، دست داشتند.

,

سید افقهی تأکید کرد: سلمان بن عبدالعزیز و ولیعهد ماجراجو و آدم کش او ادعا خادم حرمین شریفین می کنند که می خواهند به مسلمانان و زائران حجاج خدمت کنند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: چگونه این تناقض را می توانند توجیه کنند که از یک سو می خواهند به ارزش های مسلمانان خدمت کنند و از سوی دیگر با دشمن ترین دشمنان که یهودیان هستند همراهی می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه