اخبار داغ

پیام تبریک سرلشکر صفوی به سرلشکر جعفری

پیام تبریک سرلشکر صفوی به سرلشکر جعفری
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی انتصاب سرلشکر جعفری را به مسئولیت قرارگاه جنگ نرم حضرت بقیه الله ارواحنا فداه تبریک گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی انتصاب سرلشکر جعفری را به مسئولیت قرارگاه جنگ نرم حضرت بقیه الله ارواحنا فداه تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
متن این پیام به شرح زیر است:
,
 
,
سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری
,
 
,
مسئول محترم قرارگاه جنگ نرم حضرت بقیه الله ارواحنا فداه
,
 
,
سلام علیکم
,
بدین وسیله انتصاب جنابعالی را به مسئولیت قرارگاه جنگ نرم حضرت بقیه الله ارواحنا فداه توسط مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا تبریک عرض می کنم.
,
بی شک تجربیات گران سنگ جنابعالی در بیش از یک دهه فرماندهی کل سپاه توأم با انگیزه، تعهد و دغدغه های فرهنگی و اجتماعی دستمایه ای است که موفقیت و سربلندی جنابعالی را در گسترش و تعمیق معارف انقلاب اسلامی و کمک به تحقق بیانیه گام دوم را نوید می دهد.
,
امید است در مسئولیت خطیر فراروی نیز همچون دوران دفاع مقدس و پس از آن در سطوح عالی فرماندهی و مدیریت در سپاه، منشاء خدمات برجسته باشید.
,
 
,
سلامتی و توفیقات روزافزون آن برادر ارجمند را تحت عنایات حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای را از ذات اقدس ربوبی مسئلت می نمایم.
,
 
,
سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی
,
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه