اخبار داغ

لغو سفر رئیس جمهور به کردستان و واکنش رسانه‎ها و خبرنگاران + تصاویر

لغو سفر رئیس جمهور به کردستان و واکنش رسانه‎ها و خبرنگاران + تصاویر
لغو بی‌دلیل سفر روز چهارشنبه رئیس جمهور به استان کردستان موجب شد تا فقط ضرر و زیان بنرهای تبلیغاتی و مقدماتی که برای این سفر تدارک دیده شده بود عاید مردم شود!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، در حالی که قرار بود چهارشنبه این هفته (4 اردیبهشت 98) رئیس جمهور روحانی به استان کردستان سفر کند و تبلیغات محیطی پرهزینه‌ای نیز برای آن شده بود به یکباره و بدون دلیل خاصی لغو شود. مقامات استانی دلیل آن را برنامه‌های پیش‌بینی نشده عنوان کرده‌اند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

, ,

 

,

این سفر در حالی قرار بود انجام گیرد که بسیار از مردم کردستان نسبت به آن بدبین بودند و آن را سفری تشریفاتی قلمداد می‌کردند و معتقد بودند دستاوردی برای استان ندارد!

,

 

,

اما رسانه‌های دولتی از چند روز پیش تبلیغات گسترده ای برای این سفر و آمدن مردم به ه استقبال رئیس جمهور کرده ‌بودند. استاندار کردستان و نماینده ولی فقیه در استان در پیامی از مردم خواسته بود که مهمان نوازی خود را به رخ بکشند و علی رغم تمامی مشکلات از روحانی به نحو احسن استقبال کنند.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

بهمن مرادنیا استاندار کردستان گفته بود که با سفر آقای روحانی به کردستان قطار توسعه استان سرعت می گیرد و گویا با لغو سفر ایشان سرنوشت این قطار نیز بلاتکلیف خواهد ماند!

,

 

,

, ,

 

,

سفر روز چهارشنبه روحانی به کردستان در حالی لغو شد که قرار سفر روز پنجشنبه وی به استان کرمانشاه نیز لغو گردید.

,

 

,

از چند روز پیش بنرهای بسیار زیاد و بزرگی در سرتاسر شهرهای استان کردستان و در معابر عمومی نصب شده بود و از مردم خواسته شده روز چهارشنبه در ورزشگاه استقلال سنندج گرد هم آیند. مردم زیادی نیز در شهرها و روستاهای استان از چند روز پیش اقدام به نامه نگاری به رئیس جمهور کرده بودند تا مشکلات خود را به او انتقال دهند!

,

 

,

, ,

 

,

جشنواره منطقه ای رسانه های کردی نیز که برای اولین بار در سنندج قرار بود 4 و 5 اردیبهشت برگزار شود و مقدمات برگزاری آن نیز انجام شده بود به دلیل اعلام سفر ریاست جمهوری لغو شد و اکنون مسؤولان جشنواره از این بی‌برنامگی دولت و استانداری کردستان بسیار ناراحت و نسبت به آن معترض هستند.

,

 

,

لغو اینگونه سفرها شاید طبیعی باشد اما جای تعجب دارد که استانداری کردستان یا هنوز از لغو آن بی خبر است و یا اگر خبر دارد تاکنون در پایگاه اطلاع رسانی خود خبری از آن منتشر نکرده اسشت!

, لغو اینگونه سفرها شاید طبیعی باشد اما جای تعجب دارد که استانداری کردستان یا هنوز از لغو آن بی خبر است و یا اگر خبر دارد تاکنون در پایگاه اطلاع رسانی خود خبری از آن منتشر نکرده اسشت!, لغو اینگونه سفرها شاید طبیعی باشد اما جای تعجب دارد که استانداری کردستان یا هنوز از لغو آن بی خبر است و یا اگر خبر دارد تاکنون در پایگاه اطلاع رسانی خود خبری از آن منتشر نکرده اسشت!,

 

,

در ادامه تصاویری از اخبار مقدماتی و واکنشهای خبرنگاران و رسانه های استان به لغو این سفر را می بینید:

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه