اخبار داغ

بخشدار لاریجان خبر داد؛

بارش 15 سانتی متری برف بهاری در لاریجان/ برف به باغات منطقه خسارت وارد کرد

بارش 15 سانتی متری برف بهاری در لاریجان/ برف به باغات منطقه خسارت وارد کرد
بخشدار لاریجان گفت:شاهد بارش برف در تمامی نقاط هستیم که در پایین دست ارتفاع 5 سانتی متر و در مناطق بالاتر 15 سانتی متر بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رضا مقدم در گفت‌گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به بارش برف از شب گذشته در منطقه لاریجان اظهار کرد: بارش برف در تمامی نقاط لاریجان از شب گذشته آغاز شد به طوری‌که در پایین دست ارتفاع برف به 5 سانتی متر و در مناطق بالاتر به 15 سانتی متر رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

 

,

وی با بیان خسارت وارده برف به باغات منطقه، تصریح کرد: به درخت‌های سیاه بیشه و در اکثر روستاها به باغداران خسارت وارد شد که با مساعد شدن هوا کارشناسان میزان خسارت را برآورد می‌کنند.

,

 

,

بخشدار لاریجان افزود: میزان خسارت وارده در دهستان امیری و بهرستاق بیشتر بوده است.

,

 

,

وی از آماده باش کلیه دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: تمامی راه‌های روستایی در منطقه لاریجان باز و تردد در محور هراز جریان دارد و هیچ مشکلی خاصی از مراکز راهداری گزارش نشده است.

,

 

,

مقدم در پایان گفت: در سال 98 به دلیل بروز سیل، خسارت زیادی به زمین‌های زراعی و باغ‌ها وارد شد که هنوز کارشناسان میزان خسارت را جمع بندی نکردند و البته راه‌های روستایی زیادی آسیب دید که توسط رئیس بحران شهرستان و بخشداران ترمیم شد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه