اخبار داغ

خیابان های زخمی و مستهلک دهدشت بلای جان جلوبندی خودروها+تصاویر

خیابان های زخمی و مستهلک دهدشت بلای جان جلوبندی خودروها+تصاویر
خیابان های بلوار سپاه دهدشت و کوچه های آن جزو خیابان های پر ترافیک شهرهستند. به گفته مردم شهر این گونه عوارض علاوه براینکه موجب مستهلک شدن وسایل نقلیه می شوند، گاهاً مشاهده شده که رانندگان برای اینکه با این چاله چوله ها برخوردی نداشته باشند مجبور به انحراف از مسیر می شوند وخطرهای جانی برای عابرین پیاده بوجود آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کهگیلویه؛ یکی از مهمترین مناظر شهری که باید به آن توجه ویژه ای داشت آسفالت مناسب و یک دست خیابان هاست تا شهروندان در محیطی امن همراه آسایش خیال و راحتی با عبور از خیابان ها به کارهای روزمره زندگی خود بپردازند.
 
 
 

خدمات شهری یک امرضروری است که باید در جهت رفاه حال جامعه  و کمک به حل مسائل و مشکلات عمومی آن ها مورد توجه قرارگیرد. یکی از مهمترین این خدمات خیابان ها و کوچه های شهرهاست که این خیابان ها باید بتوانند امنیت و آسایش شهروندان را در بر داشته باشند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کهگیلویه, .
 
 
 
,
,
,
,
, .
 
,
,

, ,

 
خیابان های بلوار سپاه  دهدشت و کوچه های آن  جزو خیابان های پر ترافیک شهرهستند. به گفته مردم شهر این گونه عوارض علاوه براینکه موجب مستهلک شدن وسایل نقلیه  می شوند، گاهاً مشاهده شده که رانندگان برای اینکه با این چاله چوله ها برخوردی نداشته باشند مجبور به انحراف از مسیر می شوند وخطرهای جانی برای عابرین پیاده بوجود آمده است.

,
, .,

 

,

این خیابان که یکی از خیابان های اصلی و مهم دهدشت به حساب می آید عرض کمی نسبت به سایر خیابان های شهردهدشت  دارد و همیشه کندی ترافیک در این خیابان باعث کلافگی مردم میشود.

,

 

,

, ,

 

,

مهم تر از آن این موضوع است که این خیابان که خیابان اصلی دهدشت به سمت بیمارستان تلقی می شود علاوه بر ترافیک زیاد و عرض کم آن، چاله چوله ها و عوارض زیاد این خیابان میتواند هم برای آمبولانس ها و هم اتومبیل های شخصی دردسر ساز باشد.

,

 

,

عوارض و چاله چوله های شهر دهدشت به حدی زیاد هستند که اگر کسی نداند فکر میکند که در این شهر نیز سیل آمده و این چاله چوله ها از عواقب آن است اما واقیت آن است که یا مدیریت در شهر دهدشت گوش شنوایی ندارد یا بیشتر از این توانایی ندارد. امیدواریم که مدیران شهرداری هر چه سریعتر به اینگونه مشکلات شهری خاتمه دهند تا بخشی از مشکلاتی که متوجه آن هاست حل شود.

,

 

,

 در ادامه تصاویر مربوط به خیابان سپاه دهدشت آمده است؛

,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,


انتهای پیام/

,
, /]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه