اخبار داغ

استاد دانشگاه شهرکرد در لیست برگزیدگان دومین جشنواره ملی زن و علم قرار گرفت

استاد دانشگاه شهرکرد در لیست برگزیدگان دومین جشنواره ملی زن و علم قرار گرفت
ناهید شبانیان بروجنی دانشیار مرتع و آبخیزداری دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین دانشگاه شهرکرد در لیست برگزیدگان دومین جشنواره ملی زن و علم قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی زن و علم که روز گذشته با حضور معاون اول رئیس جمهور، معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور زنان، باقری قائم مقام وزیر علوم، نیلی رئیس دانشگاه تهران و غفاری معاون فرهنگی وزیر علوم از ۱۸ زن موفق در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی تجلیل بعمل آمد و جایزه پروفسور "مریم میرزاخانی" به آنها اهدا شد.

در این میان، ناهید شبانیان بروجنی دانشیار مرتع و آبخیزداری دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین دانشگاه شهرکرد در گروه علوم پایه به‌عنوان زن برگزیده معرفی شد.

برگزیدگان  این جشنواره از ۶ گروه فنی مهندسی، کشاورزی، محیط زیست و دامپزشکی، علوم پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه و هنر در سه گروه سنی زیر ۴۰ سال، ۴۰ سال تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است دومین جشنواره ملی زن و علم با هدف تجلیل از زنان نخبه و فعال (نکوداشت دکتر مریم میرزاخانی) و به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه