اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه فارسان:

سیل مهربانی مردم شهرستان فارسان همچنان جریان دارد

سیل مهربانی مردم شهرستان فارسان همچنان جریان دارد
فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت: همچنان پایگاه‌های مقاومت بسیج و سایر نهادها در شهرستان فارسان و روستاهای هم‌جوار مشغول جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حمید یزدانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان در مصاحبه با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان فارسان و روستاهای اطراف نظیر گوجان، ده چشمه و ... همچنان مشغول جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی افزود: دراین‌بین نقش گروه‌های جهادی نظیر گروه جهادی شهید شاه منصوری بسیار پررنگ است. گروهی از جوانان اهل روستای ده چشمه به‌صورت خودجوش خود را به روستاهای چم مهر پایین و همچنین روستای با بازید در شهرستان پل‌دختر رساندند و علاوه بر کمک‌رسانی و تأمین نیروی انسانی لازم  کمک‌های جمع‌آوری‌شده از اهالی روستا را در بین اهالی این روستاهای خسارت‌دیده توزیع کردند.



همکلاسی سیل‌زده، عیدی امسال من مال تو

وی بیان داشت: حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی در مدارس شهرستان نیز فعال و مشغول جمع‌آوری کمک‌های مردم هستند به‌عنوان‌مثال امروز  در مدرسه دبستان غیرانتفاعی مشتاق فارسان دانش آموزان با همکلاسی‌های خود در مناطق سیل‌زده ابراز همدردی نموده و عیدی امسال خود را برای کمک به این مناطق ارسال نموده و روی هدایا نوشتند: همکلاسی سیل‌زده، عیدی امسال من مال تو




یزدانی در پایان عنوان کرد: سیل کمک‌های مردمی در سراسر شهرستان همواره ادامه دارد و حتی تعدادی از شهروندان گوجانی که برای کار به کویت رفته‌اند ازآنجا مبالغ 5 میلیون و 2 میلیون تومان کمک نقدی برای سیل‌زده‌ها ارسال کردند. امیدواریم که اوضاع در مناطق سیل‌زده هرچه سریع‌تر سروسامان پیدا کند و مردم بتوانند به روال زندگی عادی خودشان برگردند.

انتهای پیام/
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه