اخبار داغ

با مشارکت خیران؛

آرزوی 290 کودک تحت حمایت کمیته امداد استان تهران برآورده شد

آرزوی 290 کودک تحت حمایت کمیته امداد استان تهران برآورده شد
قائم مقام کلان شهر کمیته امداد استان تهران از برآورده شدن آرزوی 290 کودک تحت حمایت خبر داد و گفت: این آرزوها از ماه رمضان سال گذشته تاکنون برآورده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه سایت حامی آرزوها به آدرس http://hamiarezooha.ir از ماه رمضان سال 97 آرزوی کودکان را ثبت می کند، افزود: آرزوهای کودکان دسته بندی و برروی این سایت بارگذاری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی به آرزوهای کودکان اشاره کرد و ادامه داد: کمک هزینه درمان، هزینه سفرهای زیارتی، کمک هزینه فرهنگی – تحصیلی، لوازم اساسی منزل و اسباب بازی از مهمترین آرزوهای است که بر روی سایت حامی آرزوها ثبت و با کمک خیران برآورده می شود.
,
قائم مقام کلان شهر کمیته امداد استان تهران بیان کرد: خیران می توانند با مراجعه به سایت حامی آرزوها و عضویت در این سایت ، ضمن مشاهده آرزوی کودکان در برآورده شدن آن سهیم باشند که تاکنون بالغ بر80 میلیون تومان از طرف خیران برای برآورده کردن 290 آرزو پرداخت شده است. 
,
پرپنچی با بیان اینکه علاوه بر بارگذاری آرزوهای کودکان استان تهران بر روی سایت حامی آرزوها، آرزوی کودکان استان البرز نیز ثبت می شود، گفت: از شهریورماه سال گذشته تاکنون 80 آرزوی کودکان البرزی با کمک خیران برآورده شده است.
,
وی افزود: خیران برای برآورده کردن آرزوهای کودکان البرزی 28 میلیون تومان کمک کرده اند.
,
لازم به ذکر است خیران می توانند اخبار مربوط به آرزوهای برآورده شده کودکان را در صفحه اینستاگرام به نشانی ذیل مشاهده کنند:
,
https://www.instagram.com/hamiarezooha/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه