اخبار داغ

برف در سی‌و‌پنجمین روز بهار مهمان کردستان شد/ راه‌های مواصلاتی باز، اما داشتن زنجبیر چرخ الزامی است

برف در سی‌و‌پنجمین روز بهار مهمان کردستان شد/ راه‌های مواصلاتی باز، اما داشتن زنجبیر چرخ الزامی است
سامانه بارشی جدیدی متشکل از برف، باران و وزش باد استان کردستان را در برگرفته و تا روز پنجشنبه به فعالیت خود ادامه می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، بر اساس اعلام هواشناسی استان کردستان امواجی از هوای ناپایدار و بارشی از روز گذشته استان را تحت تاثیر قرار داده که با بارش برف و باران همراه است. این سامانه بارشی در اکثر نقاط استان با بارش برف همراه بوده و پیش ازظهر امروز تقریبا اغلب نقاط استان را دربرگرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

 

,

در همین خصوص هواشناسی کردستان به تمامی کشاورزان، باغداران،زنبورداران، صاحبان گلخانه ها، مرغداریها و کسانیکه محصولات و یا مشاغل آنها متاثر از نوسانات شدید دما می باشد، اعلام کرده که تمهیدات و تصمیمات لازم را جهت کاهش خسارات اتخاذ نمایند .

, .,

 

,

 

,

 پیش بینی شده است که طی امشب و اوایل صبح پنجشنبه در برخی مناطق نیمه شمالی استان مانند زرینه و هزارکانیان دمای هوا به حوالی منفی 10درجه سانتیگراد برسد.

, .,

 

,

 

,

این سامانه بارشی با وزش باد همراه بوده و موجب کولاک برف و لغزندگی جاده ها و بعضاً اختلال در تردد ماشین‌ها شده است. به گفته هواشناسی در طول روز پنجشنبه از شدت سرما کم می شود، اما در برخی نقاط یخبندان صبحگاهی ادامه خواهد داشت .

,

 

,

 

,

رامبد نوذری معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: با وجود بارش شدید در محورهای کردستان تمام راه‌های اصلی و فرعی استان باز است و در حال حاضر هیچ راه مسدودی در استان وجود ندارد.

,

 

,

 

,

وی توصیه کرده است که باتوجه به شرایط موجود رانندگان حتما برای سفرهای برون شهری زنجیر چرخ به هماره داشته باشند و استفاده از آن در نقاط کوهستانی و برف گیر ضروری است.

,

 

,

 

,

همچنین صبح امروز بارش 20 سانتی متری برف در گردنه ژالانه ثبت شد و 50 خودروی گرفتار در برف توسط اداره راهداری سروآباد رهاسازی شدند. بر اساس اعلام این راهداری تردد بدون زنجیرچرخ در گردنه ژالانه امکانپذیر نیست.

,

 

,

 

,

این سامانه بارشی تا روز پنجشنبه در استان کردستان فعال است.

, این سامانه بارشی تا روز پنجشنبه در استان کردستان فعال است., این سامانه بارشی تا روز پنجشنبه در استان کردستان فعال است.,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه