اخبار داغ

نگذاریم این دو کودک بی مادر شوند

نگذاریم این دو کودک بی مادر شوند
به نظر پزشک معالج حتما بایستی در اسرع وقت مورد شیمی درمانی قرار گیرند که بدلیل عدم امکان تامین هزینه های خرید داروی مورد نیاز این امر تا امروز معطل مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مادر دو فرزند 14 و 8 ساله که دارای37 سال سن و ساکن یکی از روستاهای جنوب شرق کشور  می باشد که از اواخر سال 1396 به سرطان سینه مبتلا و یکی از سینه هایش را تخلیه می کنند، از آن زمان تا حال بطور مداوم مورد شیمی درمانی قرار می گیرد، ولی متاسفانه بدلیل گران شدن هزینه های تامین دارو مدتی ایست که جهت شیمی درمانی اقدامی نکرده است و وضعیتش در حال وخیم شدن می باشد و بنا به نظر پزشک معالج حتما بایستی در اسرع وقت مورد شیمی درمانی قرار گیرند که بدلیل عدم امکان تامین هزینه های خرید داروی مورد نیاز این امر تا امروز معطل مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
لازم به توضیح می باشد که همسر ایشان راننده می باشد و حقوق دریافتی ایشان به زور هزینه های زندگیشان را تامین می کند.
,
 
,
حال در نظر داریم مبلغ 10میلیون تهیه و در اختیار خانواده ایشان جهت تامین هزینه های داروی مورد نیاز و سایر هزینه های مربوط این مادر جوان قرار دهیم.
,
 
,
لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان و جراحی این مادر جوان نیازمند و آبرومند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه