اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی استان زنجان:

حل مشکلات تعاونیهای مسکن زنجان به تصمیم مدیران استانی نیاز دارد

حل مشکلات تعاونیهای مسکن زنجان به تصمیم مدیران استانی نیاز دارد
رئیس شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به برخی مشکلات تعاونیهای مسکن گفت: حل مشکلات تعاونیهای مسکن در زنجان به تصمیم مدیران استانی نیاز دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سجاد خدایی امروز در جمع تعاونگران زنجان اظهار کرد: طبق اصل ۴۴ قانون اساسی کشور، تعاون بعنوان یکی از سه رکن نظام اقتصادی ایران اسلامی است و برای تأمین استقلال اقتصادی جامعه و ریشه‌‌کن کردن فقر و محرومیت و برآوردن نیازهای مردم باید مورد توجه جدی و حمایت بیش از پیش قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تشکیل باشگاه تعاونگران اقدام بسیار خوبی است، افزود: این موضوه زمانی میتواند تبدیل به ید واحده شده و با قدرت عمل نماید که شعار اصلی تعاون یعنی" یک فرد برای همه و همه برای یک فرد" به معنای واقعی تبلور و عملیاتی شود.

,

رئیس شورای اسلامی استان زنجان تصریح کرد: حل مشکلات مربوط به تعاونیهای مسکن به ویژه تعاونیهای خارج از محدوده شهری نیاز به همسویی و تصمیم مدیران استانی دارد.

,

وی بیان کرد: شورای شهر و شهرداری زنجان بعنوان یکی از اضلاع مثلث تهیه و تدوین طرح جامع و طرح تفصیلی آمادگی دارد در جهت رفع معضلات چند ده ساله تعاونیهای مسکن در چارچوب قوانین و مقررات همکاریهای لازم را داشته باشد.

,

خدایی با بیان اینکه داشتن مناطق ویلائی نشین و شهرکهای نمایشگاهی، خدماتی و صنوف و مشاغل مزاحم جزو نیازهای اساسی شهر است، خاطرنشان کرد: برای رونق و برون رفت از وضعیت فعلی طرح ها و پیشنهادات جدیدی را لازم داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه