اخبار داغ

معاون استاندار زنجان:‏

دلالان تحلیل اشتباهی از بازار گندم دارند/ هرگز اجازه سوء استفاده از محصول استراتژیکی مانند گندم را نخواهیم داد

دلالان تحلیل اشتباهی از بازار گندم دارند/ هرگز اجازه سوء استفاده از محصول استراتژیکی مانند گندم را نخواهیم داد
معاون استاندار زنجان در واکنش به پیش خرید گندم توسط برخی از دلالان گفت: هرگز اجازه سوء استفاده از محصول استراتژیکی مانند گندم را نخواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز نیک سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ورود دلالان به عرصه خرید گندم در استان زنجان اظهار کرد: افرادی که دنبال تجارت و سود حداکثری هستند با یک شاخصهایی دنبال سرمایه‌گذاری و پیش خرید هستند اما مسئله گندم با موراد دیگر فرق داشته و با مصرف روزانه سر و کار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه گندم برای دولت جنبه استراتژیک دارد، ابراز کرد: ما به طور یقین بازار گندم را مدیریت کرده و اجازه سوء استفاده به دلالان را نخواهیم داد.

,

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه واردات و صادرات گندم کنترل می‌شود، عنوان کرد: به هیچ عنوان بی تفاوت به موضوع گندم نخواهیم شد و اطمینان می‌دهیم که کمبود استانی را نیز شاهد نخواهیم بود.

,

وی با بیان اینکه گندم به صورت متمرکز و ملی مدیریت می‌شود، گفت: اینکه کسانی از استانهای دیگر آمدند و بالای قیمت مصوب پیش خرید می‌کنند، بدانند که تحلیل‌شان در این خصوص اشتباه است چرا که ما اجازه چنین کاری را نخواهیم داد.

,

نیک‌سرشت با اشاره به اینکه هرگز اجازه مدیریت بازار گندم را به دلالان نخواهیم داد، گفت: تا وقتی که نیاز داخلی تامین نشود اجازه خروج گندم از کشور داده نخواهد شد، البته پیش بینی ما این است که با توجه به بارشهای اخیر مازاد نیاز استان تولید داشته باشیم.

,

وی با بیان اینکه گزارش موثقی در این خصوص به دست ما نرسیده است، خاطرنشان کرد: آن چیزی که ما شنیدیم این است که عده‌ای از استانهای دیگر برای پیش خرید گندم تولیدی به استان زنجان آماده‌اند.

,

معاون اقتصادی استاندار زنجان اظهار کرد: به طور یقین تا نیاز کشور به گندم برآورده نشود اجازه چنین کاری را به افراد سودجو نخواهیم داد و مردم مطمئن باشند که برخوردهای لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه