اخبار داغ

با اهدا شاخه های گل؛

3500 بسته حمایتی میان خانوارهای روستایی پلدختر توزیع می شود

3500 بسته حمایتی میان خانوارهای روستایی پلدختر توزیع می شود
فرمانده سپاه سیدالشهدا تهران گفت: طی هفته آینده بسته های حمایتی به 3500 خانوار روستایی پلدختر با همان تقدیم شاخه های گل اعطا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار حسن حسن زاده در گفت و گو با سفیرافلاک پیرامون اقدامات انجام گرفته در شهر سیل زده پلدختر اظهار داشت: با تلاش نیروهای جهادی ،نیروهای مسلح ،بسیج و گروه های امدادی والبته همت و عزم خود مردم عزیز پلدختر تمامی منازل و خانه ها از گل و لای پاکسازی شد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی با بیان این که در نیمه شعبان و مصادف با میلاد حضرت حجت ابن حسن عسگری (ع) 4500 بسته حمایتی همراه پتو و اقلام ضروری در تمامی نقاط آسیب دیده شهرتوزیع شد،خاطرنشان کرد: بسته ها توسط شبکه توزیع منسجم ومنظمی از پاسداران، بسیجیان و جهادگران با اهدای شاخه های گل منزل به منزل در میان مردم 8 منطقه توزیع شد. 

,

 

,

فرمانده سپاه سیدالشهدا تهران با اظهار این که امید داریم در آینده نه چندان دور لوازم واثاثیه مردم هم برای توزیع آماده شوند،بیان داشت: طی هفته آینده بسته های حمایتی به 3500 خانوار روستایی پلدختر با همان تقدیم شاخه های گل اعطا می شود.  

,

 

,

وی با ابراز این که باید در امر رسیدگی و ارزیابی مسکن ها ی خسارت دیده از سیل توسط نهادهای مربوطه و دولتمردان تسریع شود،گفت: برخی واحدهای مسکونی قابل سکونت نبوده و باید تخریب شوند و مجدداَ نوسازی شود؛در صدد هستیم تا در قالب طرح جهاد همبستگی ملی در زمینه مرمت و بازسازی خانه ها اقدام کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه