اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:

اجرای ۱۰۰ برنامه در هفته کارگر/ معاون وزیر کار به اردبیل می آید

اجرای ۱۰۰ برنامه در هفته کارگر/ معاون وزیر کار به اردبیل می آید
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت:معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر به اردبیل می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،قاسم رحیمی  امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر اظهار داشت: هفته کارگر فرصت مغتنمی برای کرامت قشر زحمتکش عرصه کار و تولید می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اعلام اینکه جامعه کار و تلاش سرمایه انسانی تحقق رونق تولید است افزود: برنامه های هفته کارگر در سال جدید با رویکرد جدیدی نسبت به سال های قبل برگزار خواهد شد.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اینکه  حمایت از قشر کارگر نباید معطوف به یک هفته گردد گفت: خدمات رسانی به مخاطبین مربوط ب هفته ی خاص نمی باشد و همه ما موظفیم در جهت حمایت از این قشر جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

,

وی با اعلام حضور پاکسرشت، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر در اردبیل، تصریح کرد: تجلیل از کارگران برتر استان، افتتاح زمین چمن مصنوعی کارگران، افتتاح سایت آموزشی امدادگر گازشهری و روستایی فنی و حرفه ای و افتتاح برنامه های مهارت آموزی در کارگاه تولیدی معلولان ذهنی بهزیستی و ... از دیگر مراسمات در نظر گرفته شده با حضور پاکسرشت در این ایام خواهد بود.

,

رحیمی با اشاره به اهم برنامه های پیش بینی شده جهت اجرا در هفته بزرگداشت کارگر گفت: برگزاری جشن های و مراسمات ویژه خانواده های کارگران در واحدهای تولیدی، برگزاری زنگ ورزش صبحگاهی در واحدهای کارگری، دیدار با خنواده های شهدای کارگر، عیادت از کارگران آسیب دیده، عیادت ازکارگران بستری در مراکز درمانی تامین اجتماعی، مراسم بزرگداشت و تجلیل از کارگران، سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه و بازدید از مراکز تولیدی و کارخانه ها، برگزاری مسابقات ورزشی کارگران و استعداد یابی مهارتی دانش آموزان و ... از عمده برنامه هایی خواهد بود که به صورت مشترک به صورت استانی برگزار خواهد شد.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به تدارک اجرای 100 عنوان برنامه در این ایام تاکید کرد: برنامه هایی ویژه ای مانند نمایشگاه دستاوردهای کارگران و تولیدات استان، نمایشگاه عکس کارگری، خدمات پزشکی رایگان به جامعه کار و تلاش و اسایر برنامه های حوزه سلامت از دیگر برنامه های ستاد بزرگداشت هفته کارگر در این ایام خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه