اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی در گفتگو با دانا خبر داد:

زمان بررسی طرح تفکیک وزارت ورزش و جوانان در صحن مجلس/ بخش جوانان ذیل وزراتخانه دیگری تعریف شده و یا در قالب سازمان جدید فعالیت می‌کند

زمان بررسی طرح تفکیک وزارت ورزش و جوانان در صحن مجلس/ بخش جوانان ذیل وزراتخانه دیگری تعریف شده و یا در قالب سازمان جدید فعالیت می‌کند
عضو کمیسیون اجتماعی ضمن اشاره به انکه دولت موافق تفکیک وزارتخانه ها بوده و به زودی در صحن علنی مجلس بررسی می شود، گفت: آنچه تا کنون مشخص بوده این است که بخش جوانان از وزارت ورزش جدا شده و یا به عنوان سازمانی در زیر مجموعه وزارتخانه یا در قالب سازمان دیگری تعریف می شود.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی سال‌های گذشته لایحه‌ای از سوی دولت مبنی بر جداسازی بخش جوانان از وزارت ورزش و جوانان به مجلس ارائه شده بود این لایحه بارها از سوی مجلس رد شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما اخیراً فراکسیون جوانان مجلس در قالب طرحی تفکیک وزرات ورزش و جوانان را کلید زده و در قالب طرحی در کمیسیون اجتماعی و کمیسیون بهداشت و درمان به عنوان کمیسیون فرعی مطرح شده است.

,

این طرح در نهایت توانست با وجود مخالفت هایی که صورت گرفت از هر دو کمیسیون رای مثبت بگیرد.

,

سمیه محمودی عضو کمیسیون اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص آخرین وضعیت این طرح در مجلس اظهار داشت: کمیسیون اجتماعی در جلسه ای که هفته گذشته برگزار شد به کلیات تفکیک وزارت ورزش و جوانان و جدا شدن بخش جوانان از ورزش رای مثبت داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه هنوز جزییات طرح تفکیک بخش جوانان از وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون اجتماعی مطرح نشده تصریح کرد: آنچه که مشخص است جزئیات این طرح باید تغییر کند و اگر قرار باشد این طرح رای بیاورد و در صحن مطرح شود باید با دقت بیشتری روی جزئیات این طرح تغییراتی صورت بگیرد.

,

این عضو کمیسیون اجتماعی ضمن اشاره به انکه دولت موافق تفکیک وزارتخانه ها بوده و به زودی در صحن علنی مجلس بررسی می شود خاطرنشان کرد: آنچه تا کنون مشخص بوده این است که بخش جوانان از وزارت ورزش جدا شده و یا به عنوان سازمانی در زیر مجموعه وزارتخانه یا در قالب سازمان دیگری تعریف می شود.

,

خبرنگار *عباس کلهری

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه