اخبار داغ

قزوین میزبان برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی دامپزشکی

قزوین میزبان برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی دامپزشکی
آخرین شنبه ماه آوریل ( ۷ اردیبهشت ماه) از سوی مجامع بین المللی به عنوان روز جهانی دامپزشکی نامگذاری شده که مراسم ملی گرامیداشت این روز در استان قزوین برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید زینالی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: آخرین شنبه ماه آوریل از سوی مجامع بین المللی تحت عنوان روز جهانی دامپزشکی نامگذاری شده است که هرساله شعاری نیز برای آن در نظر گرفته می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین تصریح کرد: شعار روز جهانی دامپزشکی در سال 2019 " ارزش و جایگاه واکسیناسیون " است و با توجه به اینکه استان قزوین به عنوان استان پیشرو در واکسیناسیون آنفلوانزا مطرح بوده و عدم مشاهده بیماری آنفلوانزا در استان طی سال گذشته، پیشنهاد شد که مراسم بزرگداشت روز جهانی دامپزشکی در استان قزوین برگزار شود.

,

این مسئول تصریح کرد: مراسم ملی روز جهانی دامپزشکی با حضور رئیس و معاونین و مدیران کل سازمان دامپزشکی کشور و تعدادی از ادارات کل ،رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، مدیران ارشد وزارت خانه های جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی همچنین استاندار و مدیران استانی و نمایندگان تشکلهای بخش خصوصی، روز شنبه 7اردیبهشت ماه از ساعت 10 الی 13 در محل سالن اجتماعات شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار خواهد شد.

,

وی در پایان یاد آور شد: با عنایت به جایگاه استان قزوین در صنعت طیور کشور، خوشبختانه در یکسال گذشته با همکاری مدیران واحدهای پرورش طیور، انجام به موقع واکسیناسیون علیه بیماری آنفلوانزا و رعایت ضوابط بیوسکیوریتی موردی از بیماری آنفلوانزا در استان قزوین مشاهده نشد.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه