اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آپاداناسرام خبر داد:

تولید 50 میلیون مترمربع کاشی و سرامیک با اجرای طرح توسعه در سال رونق تولید

تولید 50 میلیون مترمربع کاشی و سرامیک با اجرای طرح توسعه در سال رونق تولید
حمید قاطع با بیان اینکه شرکت آپاداناسرام با اجرای طرح توسعه قادر به تولید 50 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک در سال خواهد بود، گفت: ارایه محصولات کیفی و نوآورانه در راستای کسب رضایت مشتری از اهداف مهم این شرکت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید قاطع با بیان اینکه شرکت آپاداناسرام با اجرای طرح توسعه قادر به تولید 50 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک در سال خواهد بود، گفت: ارایه محصولات کیفی و نوآورانه در راستای کسب رضایت مشتری از اهداف مهم این شرکت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیر عامل شرکت آپاداناسرام افزود: درحال حاضر ظرفیت اسمی شرکت، تولید 30 میلیون مترمربع انواع کاشی دیواری لعابدار دوپخت، کاشی پرسلانی بدون لعاب ، کاشی پرسلانی لعابدار و کاشی سه پخت در شرکت تابعه لیا است.

,

نایب رییس هیات مدیره آپاداناسرام با تاکید بر اینکه با اجرای طرح توسعه، این شرکت قادر به تولید 50 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک در سال خواهد بود، خاطرنشان کرد: دستیابی به حداکثر ظرفیت تولید در راستای حضور موثر در بازارهای داخلی و بین المللی و تبدیل شدن به تولید کننده برتر خاورمیانه از مهمترین اهداف این شرکت است.

,

آپادانا سرام

, آپادانا سرام,

وی تاکید کرد: شرکت آپاداناسرام با تولید این حجم کاشی در رده بزرگترین تولید کنندگان جهانی قرار می گیرد.

,

وی مشتری مداری، توجه به کیفیت محصولات تولیدی، خلاقیت و نوآوری، رعایت شاخص های زیست محیطی، صداقت و شفافیت در امور، ارتقاء مستمر اخلاق حرفه ای، تمایز و نوآوری در محصولات، تولید صادرات محور و افزایش سطح تولید تا رسیدن به ظرفیت اسمی مورد نظر را از مهمترین چشم اندازهای این شرکت عنوان کرد.

,

به گفته مدیر عامل شرکت آپاداناسرام عملیات اصلی شرکت تولید انواع مختلف کاشی و سرامیک با استفاده از تکنولوژی روز دنیاست.

,

گفتنی است شرکت آپاداناسرام در سال 1381 تاسیس و سه سال بعد نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد. این شرکت بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک در ایران است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه