اخبار داغ

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل:

خیران اردبیل 382 مدرسه ساخته اند/کمبود فضای آموزشی در پارس آباد بحرانی است

خیران اردبیل 382 مدرسه ساخته اند/کمبود فضای آموزشی در پارس آباد بحرانی است
مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت:پارس‌آباد مغان نرخ بالای رشد جمعیت در رتبه دومین شهرستان استان قرار گرفته است که کمبود فضای آموزشی در این شهرستان وضعیت بحرانی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما،علی مکارمی‌نیا ظهر امروز در دوازدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: پارس‌آباد مغان نرخ بالای رشد جمعیت در رتبه دومین شهرستان استان قرار گرفته است که کمبود فضای آموزشی در این شهرستان وضعیت بحرانی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه توسعه فضا‌های آموزشی شهرستان پارس‌آباد با توسعه اجتماعی این شهرستان یکسان نیست افزود: بنابراین توسعه فضا‌های آموزشی شهرستان پارس آباد مغان بدون حضور خیرین و تنها با اعتبارات ملی و استانی محقق نمی‌شود.

,

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: باید به دنبال منابع جدیدی از کمک‌های خیرین باشیم که باید این امر را فرهنگ سازی کرده و مردم نیز مشارکت در امر مدرسه‌سازی را جز مسئولیت‌های اجتماعی و بخشی از تامین نیاز‌های خود بدانند.

,

دولت لطفی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل نیز در ادامه این جشنواره با اشاره به تعهدات خیرین مدرسه ساز استان اردبیل تصریح کرد: تعهدات خوبی از سوی خیرین در این جشنواره‌ها و در شهر‌های مختلف استان برای توسعه فضا‌های آموزشی صورت گرفته که نشان دهنده رشد مشارکت‌ها در بحث‌های آموزشی است.

,

وی با تاکید بر اینکه کمبود فضای آموزشی شهرستان پارس آباد مغان با حضور خیرین مرتفع می‌شود بیان کرد: امیدواریم با تحقق تعهدات خیرین بخشی از کمبود فضا‌های آموزشی در این استان حل شود.

,

لطفی عملکرد مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل را چشمگیر دانست و افزود: مجمع خیرین استان اردبیل تاکنون ۳۸۲ مدرسه در قالب هزار و ۵۳۹ کلاس درس در سطح استان اردبیل احداث و تحویل آموزش و پرورش داده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه