اخبار داغ

عضوگیری حماس از نیروهای تشکیلات خودگردان

عضوگیری حماس از نیروهای تشکیلات خودگردان
یک روزنامه صهیونیستی مدعی شد، حماس چند ماه پیش تعدادی از نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان را با هدف دستیابی به اطلاعات جذب کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» ادعا کرد، دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان چند ماه پیش توانسته‌اند شبکه‌ای را شناسایی کنند که نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان را به نفع حماس، به خدمت می‌گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در گزارش مذکور به قلم کارشناس صهیونیست «الیور لیفی» آمده است؛ حماس این طرح را در نوار غزه و خارج آن اجرا کرده و تشکیلات خودگردان با کشف طرح مذکور، دست به بازداشت‌های گسترده زده است.

,

روزنامه صهیونیستی مذکور ادعا کرد، شیوه استخدام نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در گذشته بسیار دقیق بود اما اخیراً این روند «سست» شده، حماس از این فرصت استفاده کرد و دهها نیروی امنیتی تشکیلات و افسر آن را به خدمت گرفت تا به این جنبش اطلاعات بدهند.

,

در ادامه این گزارش ادعا شده، حماس از افراد تحت شبکه مذکور می‌خواسته تمام اطلاعات مهم از تشکیلات خودگردان را به این جنبش (حماس) منتقل کنند. بسیاری از این افراد در طی دیدارهای مستقیم میان اعضای حماس در کرانه باختری با افراد مذکور یا با تلفن‌های محرمانه جذب شده‌اند.

,

یدیعوت آحارونوت سپس مدعی شد، به نظر می‌رسد افراد جذب شده به اندازه کافی حرفه‌ای نبوده‌اند و تشکیلات خودگردان آنها را یکی پس از دیگری بازداشت کرده است.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه