اخبار داغ

دبیر علمی همایش رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی:

هدف توانمندسازی منابع انسانی و توسعه اقتصادی با استفاده از رسانه است

هدف توانمندسازی منابع انسانی و توسعه اقتصادی با استفاده از رسانه است
دبیر علمی همایش رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی گفت: هدف توانمندسازی منابع انسانی و توسعه اقتصادی با استفاده از رسانه است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ اولین همایش رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی ۱۲ اردیبهشت ماه در دانشگاه هایتک ماهان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در این همایش مدیران و معاونین فضای مجازی در سطح کشور،وزیر ارتباطات،معاون وزیر ارشاد،رئیس سازمان بسیج رسانه،رسانه های جبهه ی مقاومت در سطح بین المللی،پرفسور فرهنگی پدر علم رسانه حضور دارند.

علی اکبر فرهنگی دبیر علمی همایش رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی در گفتگو با راه آرمان در خصوص ضرورت برگزاری این همایش گفت: ما قصد داریم از رسانه برای توانمندسازی منابع انسانی و توسعه اقتصادی منطقه استفاده کنیم؛ پس هدف اصلی برگزاری همایش بحث توسعه اقتصادی نه تنها در استان بلکه در منطقه خواهد بود

وی ادامه داد: در این همایش سعی داریم نقش رسانه ها در توسعه اقتصادی را شناسایی کرده سپس چگونگی استفاده از رسانه و پتانسیلهای موجود را بررسی کرده و در نهایت از این پتانسیل ایجاد شده ابتدا در استان و در مرحله بعد در کشور استفاده شود.

دبیر علمی همایش رسانه های نوین و شکل دهی نهادهای اجتماعی با انتقاد از مقاله محور بودن تحصیلات تکمیلی تاکید کرد: ما می خواهیم مباحث را از عرصه تئوری و دانشگاه به مرحله اجرا و عمل نزدیک کنیم در نتیجه بیشتر مباحث کاربردی خواهد بود.

پدر علم رسانه در پایان گفت: همایش کنونی به صورت ملی برگزار خواهد شد و در صورت تداوم همایش با رویکرد اقتصاد رسانه ها به سمت بین المللی خواهد رفت.

,
,
, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه