اخبار داغ

کارشناس هواشناسی هرمزگان:

ناپایداری شرایط دریایی در هرمزگان/تمهیدات لازم جهت تردد شناورها در کلیه بنادر و اسکله های استان صورت گیرد

ناپایداری شرایط دریایی در هرمزگان/تمهیدات لازم جهت تردد شناورها در کلیه بنادر و اسکله های استان صورت گیرد
کارشناس هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه شرایط تردد های دریایی تا ساعات شب مساعد نیست، گفت: تمهیدات لازم جهت تردد شناورهای مسافربری در کلیه بنادر و اسکله های استان صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مرضیه سی سی پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه طی روز جاری شاهد تداوم بادهای نسبتا شدید در مناطق دریایی و ساحلی خواهیم بود، گفت: سرعت وزش باد شمال غربی قابل ملاحظه و در ساعات بعداز ظهر و شب در جزایر غربی خلیج فارس و غرب تنگه هرمز گاه تا 50 کیلومتر در ساعت نیز پیش بینی می شود و ارتفاع موج در محدوده 200سانتیمتر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کارشناس هواشناسی هرمزگان تصریح کرد: در مسیر تردد شناورهای مسافربری به جزایر کیش ،لاوان و ابوموسی دریا مواج است و شرایط تردد های دریایی  تا ساعات شب مساعد نیست.

,

سی سی پور عنوان کرد: با کاهش موقتی سرعت باد در مسیر قشم و هرمز مجددا از ساعات بعد از ظهر شاهد افزایش سرعت باد و مواج شدن دریا در این مناطق خواهیم بود که توصیه می شود تمهیدات لازم جهت تردد شناورهای مسافربری در کلیه بنادر و اسکله های استان صورت گیرد .

,

وی عنوان کرد: شرایط تردد شناورهای سبک، قایق های صیادی و تفریحی به ویژه در جنوب جزیره قشم، هنگام و لارک مناسب نخواهد بود و توصیه می شود جدا از تردد دریایی خودداری شود.

,

کارشناس هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه شرایط تردد کشتیهای تجاری به مقاصد غرب خلیج فارس و کشورهای حاشیه خلیج فارس مساعد نخواهد بود،خاطر نشان کرد:  این وضعیت نامساعد دریایی تا  فردا نیز تداوم خواهد داشت و از روز جمعه از شدت باد در تنگه هرمز کاسته خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه